Aleksandra Kuzbida dyrektorką marketingu w Polska Press Grupa
Aleksandra Kuzbida objęła stanowisko dyrektorki marketingu w Polska Press Grupa - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. Zastąpiła Wojciecha Paczyńskiego, który odszedł z firmy z końcem marca.
Aleksandra Kuzbida z Polska Press Grupa związana jest - wyłączając dwuletnią przerwę - od 2013 roku. Pracę w tej firmie rozpoczynała w 2013 roku jako stażystka - specjalistka ds. marketingu. Po 4 miesiącach została specjalistką ds. rozwoju serwisów. W połowie 2015 roku objęła stanowisko specjalistki ds. marketingu. Po niespełna 3 latach, wiosną 2018 roku rozpoczęła pracę w dziale marketingu w Gemini Polska - pracowała tam ponad rok, by potem zostać marketing managerką w PreShares.
Do Polska Press wróciła w styczniu 2020 roku na stanowisko managerki danych i monetyzacji. Funkcję tę pełniła do lipca 2022 roku. Wówczas została marketing managerką. Teraz awansowała na dyrektorkę marketingu, która kieruje pracami Centralnego Biura Marketingu. Odpowiada m.in. za realizację strategii marketingowej dla spółki i wszystkich jej produktów oraz prowadzenie kampanii autopromocyjnych Polska Press Grupy.
Na stanowisku dyrektorki marketingu zastąpiła Wojciecha Paczyńskiego, który odszedł z firmy z końcem marca br. W przeciwieństwie do niego nie jest jednak równolegle rzeczniczką prasową Polska Press Grupy - za kontakty z mediami odpowiada biuro prasowe spółki.
Dołącz do dyskusji: Aleksandra Kuzbida dyrektorką marketingu w Polska Press Grupa
Ooo tak, pesto5 - piękne czasy!
Z Aleksandrą i resztą ekipy toczyły się wspaniałe projekty.