Alexa od Amazona obsłuży gości hoteli Marriott
Marriott International podpisał umowę współpracy z Amazonem. Gości w hotelach tej sieci obsłuży za pośrednictwem głośnika Amazan Echo asystentka głosowa Alexa.
Goście hoteli Marroitt za pomocą Alexy będą mogli zamawiać z pokoju posiłki, wzywać obsługę hotelową, zadzwonić na recepcję, a także sterować ogrzewaniem, klimatyzacją czy roletami. Urządzenie pozwoli także na sprawdzenie informacji o hotelu, rezerwacji czy atrakcjach w mieście pobytu.
W przyszłości klienci z własnym urządzeniem Amazon Echo będą mogli podłączyć je pod hotelową sieć, dzięki czemu odtworzą na przykład swoją muzykę czy audiobooka.
Amazon dostarczy Alexę w pierwszej fazie do wybranych pokoi i hoteli. Na razie nie sprecyzowano terminarza zaopatrzenia placówek, wiadomo jednak, że sprzęt trafiać będzie do hoteli z całego portfolio Marriott International (m.in. Marriott, Westin, St. Regis, Aloft i Autograph Collection Hotels).
Marriott International posiada ponad 6,5 tys. obiektów funkcjonujących w 127 krajach, pod 30 różnymi markami.
Dołącz do dyskusji: Alexa od Amazona obsłuży gości hoteli Marriott