AMS, Stroer Media, Synergic i Warexpo będą pracować dla Teatru Muzycznego Roma
Teatr Muzyczny Roma w zakończonym przetargu wybrał do współpracy przy swoich kampaniach reklamowych cztery firmy: AMS SA, Stroer Polska, Synergic i Warexpo. Będą pracować dla niego do końca 2018 roku.
Prowadzony przez Teatr Muzyczny Roma przetarg dotyczył zakupu mediów do jego kampanii reklamowych.
W wyniku jego rozstrzygnięcia instytucja wybrała do współpracy cztery różne firmy, z którymi zawarła umowy o łącznej wartości na ok. 1,19 mln zł brutto.
Stroer Media zajmie się reklamą zewnętrzną w Warszawie i reklamą w stołecznym metrze. Wartość tej umowy opiewa na kwotę 358,9 tys. zł brutto.
AMS SA będzie odpowiadać za reklamę outdoorową w dużych miastach oraz reklamę mobilną. Na te działania Teatr Roma przeznaczy ponad 509 tys. zł brutto.
Reklamą w przejściach podziemnych oraz na dworcach PKP i PKS zajmie się spółka Synergic, z którą umowę podpisano na kwotę 136,6 tys. zł brutto.
Z kolei za reklamy na nośnikach niepodświetlanych w Warszawie odpowiadać będzie firma Warexpo. To kosztować ma 180,6 tys. zł brutto.
Wszystkie cztery firmy będą pracować dla Teatru Muzycznego Roma do końca grudnia 2018 roku.
Dołącz do dyskusji: AMS, Stroer Media, Synergic i Warexpo będą pracować dla Teatru Muzycznego Roma