Amy Armstrong globalną CEO Initiative
Amy Armstrong, CEO Inititaive w USA awansowała na globalną CEO agencji Initiative (Interpublic).
Amy Armstrong zastąpiła Matta Baxtera, który przechodzi na stanowisko globalnego prezesa Initiative. Firma oświadczyła, że pozostanie w holdingu na bliżej nieokreślonej nowej roli kierowniczej.
Armstrong pełni funkcję dyrektora generalnego w USA od 2016 roku i przypisuje jej się stymulowanie wzrostu przychodów, ponieważ skupiała się na „przejrzystości, spójności i wspieraniu kultury wysokiej wydajności”.
Armstrong i jej zespół sprowadzili do agencji takich nowych klientów, jak Liberty Mutual, Nintendo, Gilead, a pod koniec ubiegłego roku ogromny budżet medialnyT-Mobile o wartości 2 miliardów dolarów.
Przypisuje jej się również przebudowę procesu rekrutacyjnego w agencji, aby lepiej wspierać różnorodność i integrację.
Przed dołączeniem do Initiative Amy Armstrong prowadziła sieć medialną BPN Worldwide i była prezesem ID Media. Swoją karierę rozpoczęła w grupie IPG w agencji FCB, gdzie pracowała w dziale mediów.
Dołącz do dyskusji: Amy Armstrong globalną CEO Initiative