Anna Ziętek została dyrektorem marketingu Mennicy Polskiej
Anna Ziętek zarządza działaniami marketingowymi i komunikacją marki w Mennicy Polskiej. Poprzednio dyrektorem marketingu był Bartosz Grad, który zakończył pracę z końcem 2022 roku.
Ziętek w Mennicy Polskiej zajmuje się strategią i realizacją działań marketingowych oraz kreowaniem i wdrażaniem kompleksowej strategii komunikacji marki. Koordynuje też pracę działu i podlega bezpośrednio Katarzynie Budnickiej, prezes zarządu Mennicy Polskiej.
Wcześniej także Polskie Radio
Anna Ziętek wcześniej pracowała w Polskim Radiu, firmach Multimedia Polska/Vectra, Gedeon Richter i Audika.
Jest ekspertem w budowaniu oraz wdrażaniu strategii komunikacyjnych i marketingowych, zarządzaniu reputacją i wizerunkiem organizacji. Specjalizuje się też w opracowywaniu i wdrażaniu programów employee advocacy.
Tworzy strategie employer branding oparte głównie na social mediach i promocji marek osobistych pracowników – akcentując ich pozycję ekspercką.
Jest zwolenniczką komunikacji human 2 human.
Dołącz do dyskusji: Anna Ziętek została dyrektorem marketingu Mennicy Polskiej