SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Bielsko-Biała odświeżyła identyfikację wizualną

Bielsko-Biała zaprezentowała swoją nową identyfikację wizualną, opartą na odświeżonym logotypie. Przygotowała ją agencja Papajastudio.

W nowym logo Bielska-Białej zastosowano kolor pomarańczowy i więcej przestrzeni niż w poprzednim znaku, obowiązującym przez 17 lat. Dzięki temu logotyp ma być bardziej energetyczny. Natomiast podłużna przerwa wijąca się między jego dwoma połowami symbolizuje rzekę rozdzielającą dwie części miasta. Kształt tej luki ma również metaforycznie odzwierciedlać sylwetkę narciarza zjeżdżającego ze stoku.

W podobny sposób zostały również zmodyfikowane materiały urzędowe i promocyjne Bielska-Białej. Ich motywem przewodnim jest połowa grafiki z logotypu, kojarząca się ze stylistyką architektury secesyjnej.

Nowa identyfikacja miasta ma unowocześnić jego wizerunek, a przy tym harmonijnie nawiązać do dotychczasowych działań promocyjnych. Przygotowała ją krakowska agencja brandingowa Papajastudio, która konsultowała się z prof. Wiesławem Grzegorczykiem, twórcą poprzedniego logo Bielska-Białej.

Dołącz do dyskusji: Bielsko-Biała odświeżyła identyfikację wizualną

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl