SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“Bitwa o dom” wygrała z konkurencją, będzie druga edycja

Pierwszą edycję reality-show “Bitwa o dom” oglądało średnio 1,23 mln widzów i dała ona TVN pozycję lidera rynku. Produkcja z reklam przyniosła stacji 10 mln zł. Kolejna seria programu trafi na antenę kanału jesienią br.

Program „Bitwa o dom” na antenie TVN emitowany był w niedziele o godz. 10.55, począwszy od 7 kwietnia br., a finał pokazano 30 czerwca br. wyjątkowo o godz. 20.00. Z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl wynika, że reality-show śledziło 1,12 mln osób przy udziale wynoszącym 13,08 proc. w grupie 4+ i 17,42 proc. w 16-49 .

W analizowanym okresie największą widownię zanotował finałowy odcinek programu, który w niedzielę 30 kwietnia o 20.00 obejrzało aż 2,22 mln widzów przy udziale wynoszącym 15,08 proc.

Rok wcześniej w niedzielnym paśmie o 10.55 TVN oglądało mniej widzów, bo gromadził on średnio 745 tys. osób, co przełożyło się odpowiednio na 8,90 proc. oraz 10,36 proc. udziału.

„Bitwa o dom” zapewniła TVN pozycję lidera w rynku telewizyjnym. Drugie miejsce zajmowała Dwójka pokazująca w tym czasie głównie programy: „Wojciech Cejrowski. Boso przez świat” oraz „Makłowicz w podróży”, co przekładało się na 12,89 proc. udziału. Trzecie miejsce zajmował Polsat (gł. filmy fabularne; 7,83 proc.), a czwarte - TVP1 (gł. transmisja Mszy Świętej, “Kariera Nikodema Dyzmy”, filmy; 7,75 proc.). Natomiast w grupie komercyjnej TVN był liderem z ogromną przewagą nad zajmującym drugą pozycję Polsatem.

W programie „Bitwa o dom” na jednym z podwarszawskich osiedli osiem rodzin projektowało, wyposażało i urządzało mieszkania według własnych pomysłów. Przebieg prac oceniała trójka jurorów: Małgorzata Rozenek, Natalia Nguyen oraz Tomasz Pągowski. Zwycięzcami programu zostali Piotr i Roksana Gogolewscy. Producentem formatu była firma Golden Media Polska.

TVN jesienią br. planuje nadać drugą edycję “Bitwy o dom”. Stacja obecnie poszukuje do niej uczestników (więcej na ten temat).


Top 3 odcinki “Bitwy o dom”

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVN

1 227 410

13,08%

17,42%

TVP2

1 209 576

12,89%

9,68%

Polsat

734 337

7,83%

9,43%

TVP1

727 401

7,75%

5,27%


Widownia reality-show na tle konkurencji

 Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

Date

Godz.

AMR

SHR %

30-06-2013

19:58

2 223 976

15,08%

09-06-2013

10:55

1 291 840

15,22%

12-05-2013

10:56

1 279 439

13,59%

Dołącz do dyskusji: “Bitwa o dom” wygrała z konkurencją, będzie druga edycja

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
;)
Jest to najlepszy program typu rozrywkowy ( obok the voice czy must be the music ) , który może pomóc ludzią .
0 0
odpowiedź
User
ala
Program świetny,ciekawy...ale godzina 10.55 o k r o p n a. Dużo ludzi idzie do kościoła ,ja też.
0 0
odpowiedź
User
Kasia
No no, tylko pogratulować oglądalności. Mam nadzieję, że będzie II sezon. http://www.hgatelier.com.pl
0 0
odpowiedź