Pierwszy w historii marki Lancerto mural zrealizowany przez Braughman Group Media
Braughman Group Media prezentuje wyjątkową kampanię reklamową – pierwszy w historii Lancerto mural promujący kolekcję wiosna-lato 2024. Namalowana w maju 2024 kreacja przedstawia artystyczną interpretację zdjęcia autorstwa Maksyma Rudnika, zrealizowanego podczas najnowszej kampanii marki LANCERTO na Malcie. Fotografia przedstawia modela pochodzenia argentyńskiego Tao Fernandez Caino.
![Mural Lancerto zrealizowany przez Braughman Group Media](https://static.wirtualnemedia.pl/media/new/top/6678c6be58b0b_BraughmanLancerto-655.jpg)
O marce Lancerto zrobiło się ostatnio głośno w mediach za sprawą szeroko komentowanego ubioru Michała Probierza, selekcjonera polskiej reprezentacji w piłce nożnej. Polska marka, która była odpowiedzialna za stylizację trenera kadry narodowej, dzięki publikacjom dotyczącym jego ubioru zyskała rozgłos, którego ekwiwalent reklamowy wyniósł ponad 1,1 mln złotych.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/images/2013/imagesnew/BraughmanLancertonews1-655-6678c652424a2.jpg)
Głośne echo, jakim odbiły się doniesienia medialne, idealnie wpasowują się czasowo w realizowaną przez markę kampanię dotyczącą najnowszej kolekcji wiosna-lato 2024. W jej zakres wchodzi również wykonany przez Braughman Group Media mural znajdujący się na skrzyżowaniu ul. Świętokrzyskiej i ul. Emilii Plater.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/images/2013/imagesnew/BraughmanLancertonews2-655-6678c64d6cbd3.jpg)
Projekt został namalowany ręcznie na powierzchni blisko 270 mkw z użyciem farb antysmogowych, które neutralizują tlenki azotu, powstające w wyniku spalania paliw oraz eliminują część zanieczyszczeń formaldehydami. Farby dodatkowo chronią elewację przed rozwojem drobnoustrojów, które mogłyby powodować jej degradację. Mural tworzyło sześciu artystów, a ich praca trwała łącznie prawie 200 godzin.
>>> Obserwuj Braughman Group Media na LinkedIn! <<<
Nośnik usytuowany jest w samym centrum Stolicy, na jednym z najbardziej ruchliwych skrzyżowań - ul. Świętokrzyskiej i ul. Emilii Plater. Lokalizacja charakteryzuje się ogromnym, całodobowym traffic’iem, a czas kontaktu z reklamą jest w tej lokalizacji wydłużony w związku z obecnością na skrzyżowaniu sygnalizacji świetlnej. W bliskiej odległości od nośnika znajduje się Galeria Złote Tarasy, Warszawskie Centrum Finansowe, Pałac Kultury i Nauki oraz wiele innych punktów handlowych oraz usługowych.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/images/2013/imagesnew/BraughmanLancertonews3-655-6678c6474cc04.jpg)
Zaufaj Braughman Group Media i wykorzystaj potencjał muralu jako nośnika reklamy, który zostanie zauważony i zapamiętany. Nasze innowacyjne rozwiązania, z naciskiem na lokalny kontekst, wyjątkowość miejsca i wybór lokalizacji o największym zasięgu, gwarantują skuteczność oraz pozytywny odbiór marki wśród mieszkańców i odwiedzających. Przyciągnij nowych klientów, korzystając z naszego portfolio i doświadczenia w tworzeniu niepowtarzalnych kampanii reklamowych.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/images/2013/imagesnew/BraughmanLancertonews4-655-6678c6420f4fc.jpg)
Wg raportu z I kwartału 2024 roku autorstwa OOHlife Izby Gospodarczej, Braughman Group Media to lider wielkoformatowej reklamy zewnętrznej w Polsce. W swoim portfelu firma posiada ponad 390 ekskluzywnych nośników na terenie całego kraju, w tym powierzchnie muralowe i nośniki DOOH.