CCC będzie sprzedawać buty i torby Gino Rossi, zajmie się też ich marketingiem
Firma Gino Rossi i jej spółka zależna GR Trade Mark zawarły z grupą kapitałową CCC umowę dotyczącą współpracy biznesowej oraz licencji, mającej na celu poszerzyć zakres dystrybucji towarów i marki Gino Rossi na istniejących i nowych rynkach. Współpraca ta ma przynieść spółce 15-18 mln zł przychodów w przyszłym roku i od 36 do 40 mln zł w kolejnych dwóch latach.
Na mocy zawartej umowy CCC będzie sprzedawać produkty Gino Rossi (głównie obuwie) we wszystkich swoich kanałach sprzedaży - zarówno w sklepach stacjonarnych, jak w internecie. CCC ma też sublicencję na korzystanie ze znaków towarowych i oznaczeń Gino Rossi, w tym produkcję towarów z ich użyciem.
Marka Gino Rossi wejdzie na wszystkie rynki gdzie obecna jest sieć dystrybucyjna CCC – w 22 krajach w Europie oraz w Rosji, a od połowy przyszłego roku – także w Dubaju i w innych rejonach Bliskiego Wschodu. Obuwie i torby Gino Rossi będą produkowane w zakładach tej marki w Słupsku lub Elblągu. Za udzieloną licencję CCC zapłaci firmie Gino Rossi wynagrodzenie – będzie ono rozliczane kwartale a jego wysokość będzie zależna od rocznej wartości sprzedaży netto towarów z wykorzystaniem znaków towarowych i oznaczeń spółki.
Ponadto dzięki zawartej umowie, CCC ma też prawo do dystrybucji i reklamy w Europie i Rosji towarów wyprodukowanych przez Gino Rossi i zakupionych przez CCC. Przez pierwsze dwa lata (liczone od początku stycznia 2019 roku) CCC kupi minimum 300 tys. par lub sztuk towarów. Jeśli strony uznają współpracę za odpowiednio korzystną i pozytywną to podejmą starania, aby zwiększyć wolumen zamówień do poziomu około 500 tys. par lub sztuk towarów rocznie.
Gino Rossi szacuje, że dzięki współpracy z CCC osiągnie w przyszłym roku od 15 do 18 mln zł przychodów, a w dwóch kolejnych latach – od 36 do 40 mln zł.
Dołącz do dyskusji: CCC będzie sprzedawać buty i torby Gino Rossi, zajmie się też ich marketingiem