Cenowe „Wow!” w promocji Subway
W sieci Subway ruszyła promocja cenowa kanapki z szynką. Ofertę wspiera kampania reklamowa przygotowana przez agencję Q&A Consulting.
W ramach promocji w sieci Subway kanapka z szynką do końca września będzie kosztować o połowę mniej niż wcześniej. Oferta jest ma na celu przyciągnięcie nowych klientów do sieci oraz wzmocnienie jej wizerunku.
Promocję wspierają działania reklamowe, których głównymi bohaterami są animowany ogórek i pomidor pokazujące swoje zaskoczenie nową ceną kanapki. Kampania - zaplanowana do końca lipca - obejmuje przede wszystkim outdoor (billboardy, citylighty, scrolle, reklamy wielkoformatowe i mobilne) oraz social media (m.in. fanpage Subway Polska na Facebooku).
Akcję w całości przygotowała i realizuje agencja Q&A Consulting, która odpowiada za strategię komunikacji, kreację reklam, prowadzenie działań e-PR oraz planowanie i zakup mediów.
Dołącz do dyskusji: Cenowe „Wow!” w promocji Subway