SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Cenowe „Wow!” w promocji Subway

W sieci Subway ruszyła promocja cenowa kanapki z szynką. Ofertę wspiera kampania reklamowa przygotowana przez agencję Q&A Consulting.

W ramach promocji w sieci Subway kanapka z szynką do końca września będzie kosztować o połowę mniej niż wcześniej. Oferta jest ma na celu przyciągnięcie nowych klientów do sieci oraz wzmocnienie jej wizerunku.

Promocję wspierają działania reklamowe, których głównymi bohaterami są animowany ogórek i pomidor pokazujące swoje zaskoczenie nową ceną kanapki. Kampania - zaplanowana do końca lipca - obejmuje przede wszystkim outdoor (billboardy, citylighty, scrolle, reklamy wielkoformatowe i mobilne) oraz social media (m.in. fanpage Subway Polska na Facebooku).

Akcję w całości przygotowała i realizuje agencja Q&A Consulting, która odpowiada za strategię komunikacji, kreację reklam, prowadzenie działań e-PR oraz planowanie i zakup mediów.

Dołącz do dyskusji: Cenowe „Wow!” w promocji Subway

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kanapkowicz
Najciekawsze jest to, że promocja nie jest komunikowana w samym lokalu. Jeśli zapytamy to oczywiście obowiązuje, ale co z tymi, których okazja omija, bo nie widzieli reklamy? Dziwna to kampania bez materiałów POS.
0 0
odpowiedź
User
kulka
a wegetarianie muszą przepłacać, mimo że to mięso jest najdroższe ehhh :/
0 0
odpowiedź
User
destroy my uncle
warzywoludy fajne. hasło było.
0 0
odpowiedź