Change Integrated wygrywa na Golden Drum!
Sukces polskiej agencji Change Integrated na 15. festiwalu reklamyGolden Drum w Portorożu.
We wtorek na uroczystej gali poinformowano, że agencja ChangeIntegrated za kampanię tabletek SpecTab - zmniejszających uboczneobjawy spożycia alkoholu - zdobyła nagrody Grand Prix w kategorii'Interactive' i 'Media Campaigns'. W kategorii 'AdvertisingCampaigns' ta sama kampania otrzymała nagrodę Golden Watch.
Przedsiębiorstwo farmaceutyczne Jelfa wprowadzając na rynektabletki SpecTab zdecydowało się na niestandardową promocjęzaoferowaną przez Change Integrated. 23 czerwca br. na warszawskimPlacu Bankowym obok pomnika Juliusza Słowackiego stanął monumentradzieckiego wynalazcy Mikołaja Onowałowa, który w latach 50.opracował skład tego leku na potrzeby hucznie bawiących się notabliżyjących w ZSRR.
To nie jedyne nagrody na Golden Drum dla Polaków. W kategoriiDesign & Art. Direction srebro otrzymała agencja Publicis zakampanię Ears up dla Kakadu.
Dołącz do dyskusji: Change Integrated wygrywa na Golden Drum!