SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Change Integrated wygrywa na Golden Drum!

Sukces polskiej agencji Change Integrated na 15. festiwalu reklamyGolden Drum w Portorożu.

We wtorek na uroczystej gali poinformowano, że agencja ChangeIntegrated za kampanię tabletek SpecTab - zmniejszających uboczneobjawy spożycia alkoholu - zdobyła nagrody Grand Prix w kategorii'Interactive' i  'Media Campaigns'. W kategorii 'AdvertisingCampaigns' ta sama kampania otrzymała nagrodę Golden Watch.

pomnik



Przedsiębiorstwo farmaceutyczne Jelfa wprowadzając na rynektabletki SpecTab zdecydowało się na niestandardową promocjęzaoferowaną przez Change Integrated. 23 czerwca br. na warszawskimPlacu Bankowym obok pomnika Juliusza Słowackiego stanął monumentradzieckiego wynalazcy Mikołaja Onowałowa, który w latach 50.opracował skład tego leku na potrzeby hucznie bawiących się notabliżyjących w ZSRR.

To nie jedyne nagrody na Golden Drum dla Polaków. W kategoriiDesign & Art. Direction srebro otrzymała agencja Publicis zakampanię Ears up dla Kakadu.

Dołącz do dyskusji: Change Integrated wygrywa na Golden Drum!

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
http://mineshealth.com/wp-feeds.php?louis-vuitton-softsided-luggage-c-100_137_140.html
If it ends up in a bacterium which is already resistant to many other antibiotics then it could produce infections that are very difficult to treat.
odpowiedź