Cheeseburgery w ofercie Żabki
Sieć Żabka poszerzyła portfolio szybkich przekąsek marki własnej o cheeseburgery. Kanapki w dwóch wariantach - klasycznym i jalapeño - kosztują 4,99 zł za sztukę.
Od 20 maja w strefie Żabka Café na klientów czekają cheeseburgery w wariancie klasycznym i jalapeño. Kanapki kosztują 4,99 zł za szt. Można ją kupić na ciepło lub na zimno, do przygotowania samodzielnie w domu.
– Poszerzając nasz asortyment, zawsze staramy się wychodzić naprzeciw aktualnym oczekiwaniom naszych klientów. W czasie pandemii dostęp do restauracji został mocno ograniczony i wielu klientów musiało zrezygnować ze swoich ulubionych produktów. To z myślą o nich, we współpracy z naszym sprawdzonym partnerem handlowym, wprowadziliśmy do oferty cheeseburgery. To idealna propozycja na pożywną przekąskę w pracy czy szybki posiłek w domu – Jerzy Roguski, dyrektor handlowy w firmie Żabka Polska.
Cheeseburgery z Żabki w dwóch smakach
Produkt oferowany jest w specjalnym opakowaniu, które minimalizuje kontakt z cheeseburgerem obcej osoby z. Kanapka jest owinięta w biały pergamin, a następnie zapakowany w pudełko. W myśl zasady „od producenta do konsumenta” produkt zapakowany w zakładzie produkcyjnym i rozpakowany dopiero przez konsumenta finalnego.
Na Cheesburgera z Żabki składa się bułka pszenna z nasionami sezamu, burger wołowy, ser edamski, ketchup, ogórki oraz kompozycja przypraw. W wariacie jalapeño dodana jest pikantna zielona papryczka jalapeño.
Producent burgerów jest również producentem większości dań gotowych marki własnej Szamamm, dostępnych w sklepach Żabka.
Koncept Żabka Cafe oferuje min. hot-dogi, zapiekanki, panini czy tosty. W jego asortymencie znajdują się świeżo mielone na miejscu kawy, m.in. czarna, biała, espresso, cappuccino czy latte podawane w ekologicznych kubkach.
Żabka Polska ma ponad 6100 placówek prowadzonych przez ponad 4300 franczyzobiorców w całej Polsce.
Dołącz do dyskusji: Cheeseburgery w ofercie Żabki