Coca-Cola: futbol po radosnej stronie życia
Pod hasłem "Piłka po radosnej stronie życia" rozpoczęła siękampania marki Coca-Cola związana z Mistrzostwami Europy w piłcenożnej - EURO 2008.
Najważniejsze elementy kampanii to nowa odsłona portalu Coke.ploraz oparta o niego specjalna promocja konsumencka. W konkursiewszyscy nabywcy Coca-Coli, Coca-Coli Light, Coca-Coli Zero, FantyOrange i Sprite'a mogą rywalizować o 64 podwójne bilety na grupowemecze Polaków. Dodatkowo w ramach programu, który Coca-Cola ma nawyłączność na EURO wyjedzie ośmiu młodych fanów piłki nożnej,którzy towarzyszyć będą polskiej reprezentacji podczas meczu zNiemcami.
W związku z wprowadzeniem na rynek nowego napoju Coca-Cola Zerodla mężczyzn, konsumenci mogą też wziąć udział w programie UltimateAccess. Twórcy najlepszej pracy fotograficznej lub filmowej, któraodda hasło "Męski Manifest" mogą wygrać 3 podwójne, ekskluzywnepakiety wyjazdowe i zobaczyć miejsca zwykle niedostępne dla kibica.Będą mogli między innymi obejrzeć z bliska rozgrzewkę polskiejreprezentacji, zajrzeć do studia transmisyjnego, odwiedzić centrumUEFA, a także wziąć udział w pomeczowym "VIP after party".
Kampanii "Piłka po radosnej stronie życia" towarzyszyć będą trzyspoty telewizyjne:
20" teaser, którego emisja rozpoczęła się 31 marca oraz emitowaneod 5 maja 30-sekundowy spot główny i jego 10" skrót. Główna wersjaspotu pojawi się także w kinach. Kampania potrwa do końcaczerwca.
Za kreację kampanii odpowiada agencja reklamowa Publicis, azakup mediów koordynuje dom mediowy Starcom. Wszystkie aktywacjeinternetowe oraz nową odsłonę coke.pl przygotowała agencja K2Internet, za działania PR odpowiadają agencje Edelman Polska orazCIC.
Dołącz do dyskusji: Coca-Cola: futbol po radosnej stronie życia