Colon C reklamowany w prasie kampanią „Włącz przemianę”
Agencja Communication Unlimited przygotowała prasową kampanię reklamową suplementu diety Colon C (Orkla Care).
Na potrzeby komunikacji przygotowano dwa rodzaje reklam prasowych - tradycyjną oraz z wykorzystaniem do samplingu. W efekcie w gazetach pojawią się również reklamy zawierające saszetki z produktem. Kampania obejmuje także internet.
- Przygotowanie kreacji dla produktu stosowanego przy problemach z wypróżnianiem wymaga szczególnego podejścia do tematu. Staraliśmy się subtelnie, ale w klarowny sposób przekazać informacje o jego działaniu. Dlatego zaproponowany przez nas key visual obrazuje sposób używania produktu - szklankę z wodą, łyżeczkę i proszek oraz end benefit - zdjęcie płaskiego brzucha. Charakteru przekazowi nadaliśmy poprzez przycisk „play” i hasło - Włącz przemianę - mówi Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny Communication Unlimited.
Zakupem powierzchni reklamowej zajmuje się agencja Universal McCann.
W ubiegłym roku Communication Unlimited przygotowała kampanię Colon C pod hasłem „Codzienna pielęgnacja jelit”.
Dołącz do dyskusji: Colon C reklamowany w prasie kampanią „Włącz przemianę”