SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Colon C reklamowany w prasie kampanią „Włącz przemianę”

Agencja Communication Unlimited przygotowała prasową kampanię reklamową suplementu diety Colon C (Orkla Care).

Na potrzeby komunikacji przygotowano dwa rodzaje reklam prasowych - tradycyjną oraz z wykorzystaniem do samplingu. W efekcie w gazetach pojawią się również reklamy zawierające saszetki z produktem. Kampania obejmuje także internet.

- Przygotowanie kreacji dla produktu stosowanego przy problemach z wypróżnianiem wymaga szczególnego podejścia do tematu. Staraliśmy się subtelnie, ale w klarowny sposób przekazać informacje o jego działaniu. Dlatego zaproponowany przez nas key visual obrazuje sposób używania produktu - szklankę z wodą, łyżeczkę i proszek oraz end benefit - zdjęcie płaskiego brzucha. Charakteru przekazowi nadaliśmy poprzez przycisk „play” i hasło - Włącz przemianę - mówi Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny Communication Unlimited.

Zakupem powierzchni reklamowej zajmuje się agencja Universal McCann.

W ubiegłym roku Communication Unlimited przygotowała kampanię Colon C pod hasłem „Codzienna pielęgnacja jelit”.

Dołącz do dyskusji: Colon C reklamowany w prasie kampanią „Włącz przemianę”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl