Danio stawia na sztuczną inteligencję we współpracy z influencerami
Marka Danio, należąca do portfolio Danone, rozpoczyna innowacyjną kampanię influencerską kremowych jogurtów pitnych. Do przygotowania kreacji użyto zaawansowanych technologii, takich jak CGI (Computer Generated Imagery) oraz AI (Artificial Intelligence), co pozwoliło stworzyć angażujące treści.
W nowej reklamie Danio znów powraca kultowa postać Małego Głoda. Bohater, który w ramach kampanii kremowych jogurtów pitnych po raz pierwszy zabrał głos, mówiąc „Napiłbyś się Danio?”, tym razem „przejął” profile wybranych influencerów lifestyle.
Obecne aktywności to kolejna odsłona kampanii, która wystartowała na początku kwietnia. Jej kolejnym etapem jest współpraca z influencerami. Na profilach twórców można zobaczyć realistyczne potyczki z Małym Głodem, do których stworzenia wykorzystano nowoczesne technologie. Do współpracy zaproszono twórców takich jak Maria Jeleniewska, Miłosz Fluckiger, Nikola Nowak, Michał Popiołek, Miłosz Skierski czy Emilia Nawrocka. „Świetny montaż” czy „najlepsza reklama” to tylko niektóre z komentarzy, które pojawiły się pod postami, dotychczas opublikowanymi na platformach takich jak TikTok i Instagram.
Marka Danio wykorzystuje AI
Kampania prowadzona jest również w telewizji, serwisach VoD, czy też np. poprzez Danio Busy, przemierzające Polskę z gośćmi specjalnymi. Już niebawem pojawią się również efekty kolejnych działań influencerskich.
– Korzystanie z nowych narzędzi jest kluczowe dla skutecznej komunikacji z naszymi klientami, a także dotarcia do nowych grup. Działamy szeroko i innowacyjnie, bo wiemy, że nasi odbiorcy nie lubią się nudzić. Dzięki zaawansowanym technologiom, takim jak AI i CGI, jesteśmy w stanie stworzyć angażujące treści oraz budować silne więzi z naszą marką – mówi Julia Rogala, młodsza kierowniczka marki Danio.
Działania promocyjne mają na celu przedstawienie nowości marki, jaką jest kremowy jogurt pitny Danio, bogaty w białko i wapń, dostępny w poręcznych butelkach o pojemności 270 g. Konsumenci mogą wybierać spośród czterech atrakcyjnych smaków: klasycznej wanilii, tropikalnego mango, ciasteczkowego oraz owocowego duetu (truskawka-jagoda).
Za działania z influencerami odpowiada agencja hoh, przygotowanie spotu reklamowego i kreacji należało do kompetencji Feeders Agency, reżyserem spotu jest Mac Adamczak. Kreacje out of home oraz key visual opracowała agencja Ekstrakt Studio, natomiast aktywacje klienckie stworzyła agencja Kamikaze. Plan kampanii i zakup mediów pozostaje po stronie Essence Mediacom.
Dołącz do dyskusji: Danio stawia na sztuczną inteligencję we współpracy z influencerami