David Gaborioud i Asia Matyjek w reklamach Almette zachęcają do eksperymentów (wideo)
Hochland Polska kontynuuje kampanię reklamową „Almette z polskiego mleka i naturalnych składników”. Za akcję, która potrwa do czerwca br. odpowiadają agencje Grasp Group, ZenithOptimedia Group, AdComms Media i Marketing Group.
Kampania serków Almette pod hasłem „Almette z polskiego mleka i naturalnych składników” wystartowała jesienią ub.r. Obecne działania są jej kontynuacją.
Prowadzone są jednocześnie w telewizji, kinie, prasie oraz internecie, przede wszystkim w social mediach: Facebook, Youtube, Instagram, Twitter etc.
Uruchomiony został nowy serwis Almette.pl, który nie tylko wspiera komunikację „z polskiego mleka i naturalnych składników”, ale także - z pomocą znanego kucharza Davida Gaborioud oraz blogerki kulinarnej Asi Matyjek - inspiruje konsumentów do eksperymentowania z pysznymi serkami Almette w kuchni.
Za kreację i realizację kampanii komunikacyjnej odpowiada agencja Grasp Group, zakupem mediów zajęły się agencje ZenithOptimedia, AdComms Media i Marketing Group.
Dołącz do dyskusji: David Gaborioud i Asia Matyjek w reklamach Almette zachęcają do eksperymentów (wideo)