Dawid Kwiatkowski reklamuje kosmetyki Garnier Czysta Skóra (wideo)
Popularny wśród nastolatek piosenkarz Dawid Kwiatkowski został ambasadorem reklamowym marki kosmetyków Garnier Czysta Skóra (produkowanych przez L’Oréal Polska). Kampania z jego udziałem jest prowadzona przede wszystkim w internecie.
W ramach kampanii pod koniec kwietnia na facebookowym fanpage’u Garnier - Dbaj o siebie udostępniono dwie aplikacje: „Oczyszczeni” i „Free your skin, free your mind”. Pierwsza pozwala usunąć ze swojego profilu zbędne elementy i treści (np. nieużywane od dawna aplikacje). Druga to konkurs, w którym należy przesyłać swoje zdjęcia nawiązujące do podanych tagów. Akcja potrwa do 26 maja, a do wygrania jest w niej 40 zestawów składających się z: T-shirtu, kosmetyków Garnier i płyty Dawida Kwiatkowskiego z autografem.
Dlaczego na ambasadora akcji wybrano właśnie młodego piosenkarza? - Kosmetyki Garnier Czysta Skóra skierowane są do młodych osób w wieku 13-24. Chcemy dotrzeć do nich, będąc tam, gdzie oni - w internecie Dlatego nawiązaliśmy współpracę z kimś tak wyjątkowym dla tej grupy docelowej jak Dawid Kwiatkowski - idol nastolatek, medialne odkrycie roku i młodzieżowa gwiazda muzyki - wylicza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Monika Piekarska, PR manager w L’Oréal Polska.
Kampania obejmuje też reklamy w serwisach VoD (TVNplayer, Ipla, TVP, serwisy z oferty Atmediów), YouTubie, serwisach społecznościowych (Facebook, Fotka.pl), rozrywkowych (m.in. Demotywatory, Kwejk, Spryciarze.pl, Sciaga.pl, Filmeb, Spotify, Eska.pl, MTV.pl, Vube.com) i kobiecych (Szafa.pl, Szafiarenka, Kobieceinspiracje.pl, Vinted.pl, Torebunia.pl), komunikatorze GG i w sieci reklamowej Gogle Display Network. Natomiast w telewizji emitowany jest spot stricte produktowy.
Za kreację kampanii i obsługę konkursu odpowiada agencja Digital Wonderland (należąca do grupy Publicis), a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy ZenithOptimedia.
Dołącz do dyskusji: Dawid Kwiatkowski reklamuje kosmetyki Garnier Czysta Skóra (wideo)