Dentsu Aegis Network przejmuje agencję Accordant Media, włączy ją do sieci Amnet
Koncern Dentsu Aegis Network, do którego należą m.in. dom mediowy Carat, agencje Isobar i iProspect, ogłosił, że przejmuje amerykańską agencję Accordant Media specjalizującą się w zautomatyzowanym zakupie mediów do kampanii marketingowych.
Accordant Media zostanie włączona do należącej do Dentsu sieci Amnet. Firma została założona w 2010 roku. Po sfinalizowaniu przejęcia przez Dentsu Aegis Network (wartości transakcji nie ujawniono) jej obecni szefowie i założyciele: CEO Arthur Muldoon i dyrektor operacyjny Matthew Greitzer obejmą stanowiska CEO Amnet w USA. Będą raportować do Lucasa Cridlanda.
Przejęcie Accordant Media ma wzmocnić pozycję sieci Dentsu na amerykańskim rynku usług cyfrowych. Jak podaje Dentsu, sieć Amnet znacząco rozwinęła się w ciągu ostatnich pięciu lat. Obecnie działa na 42 rynkach na świecie i zatrudnia ok. 640 osób.
Accordant Media jest trzecią specjalizującą się w e-marketingu agencją, którą Dentsu przejęło w ostatnim czasie na amerykańskim rynku. Wcześniej koncern kupił udziały w agencjach Cardinal Path i Merkle.
Dołącz do dyskusji: Dentsu Aegis Network przejmuje agencję Accordant Media, włączy ją do sieci Amnet