SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Diesel wprowadza do sprzedaży koszulki z obraźliwymi hasłami, które często są elementem internetowego hejtu (wideo)

Firma odzieżowa Diesel rozpoczęła kampanię pod hasłem „Haute Couture”, w której zwraca uwagę na hejt w internecie. Do sprzedaży wprowadzi też koszulki z obraźliwymi słowami, które najczęściej padają w obraźliwych komentarzach w sieci.

Nową kampanią Diesel chce stawić czoła szykanom internetowym, z którymi mają do czynienia codziennie setki ludzi na świecie. Akcja pod hasłem „Haute Couture” ma mówić ludziom, że im więcej nienawiści noszą w sobie, tym mniej im na czymkolwiek zależy.

- To coś więcej niż film reklamowy. Chodzi o to, by zainspirować ludzi, aby nie traktowali poważnie nienawiści, która pojawia się w internecie - mówi Bruno Bertelli, globalny dyrektor kreatywny w agencji Publicis Worldwide i dyrektor generalny Publicis Italy, która odpowiada za kreację kampanii.

W spocie wystąpi wiele znanych osób, m.in. Nicki Minaj, Gucci Mane, Bella Thorne, Bria Vinaite, Tommy Dorfman, Miles Heizer, Yovanna Ventura, Barbie Ferreira, Yoo Ah-In i Jonathan Bellini.

Diesel poprosił ich o wybranie najgorszych komentarzy, jakie kiedykolwiek otrzymali, a następnie zaprojektowano ubrania dla każdego z nich, w których występują w spocie.i tak np. aktorka Bella Thorne tańczy ubrana w sukienkę z napisem "Dziwka".

Idąc za koncepcją poza ekranem, Diesel stworzył kolekcję kurtek, koszul i sukienek, które będą zawierać słowa "dziwka", "pedał" i "pieprzyć cię". Będą one sprzedawane publicznie.

Dodatkowo firma zwraca uwagę na negatywne komentarze, które otrzymuje. Wśród nich są określenia  takie jak "Diesel is Dead", "Diesel is uncool" i "It's overpriced shit". Hasła te pojawiły się na ścianach i witrynach w blisko 50 sklepów Diesla na całym świecie. W Mediolanie w jednym ze sklepów interweniowała policja, myśląc że został on zniszczony.  - To część DNA Diesla, aby nie brać tego zbyt dosłownie poważnie - wyjaśnił rzecznik firmy.

Diesel współpracuje z wieloma inicjatywami przeciwdziałania nękaniu i cyberprzemocy w różnych krajach na całym świecie w ramach kampanii. Zyski ze sprzedaży kolekcji z tymi kontrowersyjnymi hasłami będzie właśnie im przekazywać.

Dołącz do dyskusji: Diesel wprowadza do sprzedaży koszulki z obraźliwymi hasłami, które często są elementem internetowego hejtu (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Fazi
Kurła ale cycki...co za suczka...
odpowiedź
User
a
żenada i tyle. Nic dziwnego, że pojawiają się takie, a nie inne komentarze jeśli ta biedna "dz..." zad wywala na instagramie i nie ma tam nic innego poza jej zadem...
odpowiedź