Duży spadek sprzedaży 'Przekroju' i 'Newsweeka'
Największe tygodniki opinii zamknęły kwiecień 2009 r. spadkiemsprzedaży w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłym rokiem.Liderem była "Polityka", najwięcej - aż 40 proc. - stracił"Przekrój" - raport portalu Wirtualnemedia.pl.
Sprzedaż ogółem "Polityki" w kwietniu 2009 r.wyniosła 147 340 egz., czyli o 2 proc. mniej niż w analogicznymmiesiącu 2008 roku - wynika z danych Związku Kontroli DystrybucjiPrasy opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl.
Za "Polityką" uplasował się "Gość Niedzielny"(Wydawnictwo Kurii Metropolitalnej "Gość Niedzielny) ze sprzedażąogółem na poziomie 143 422 egz. (wzrost o 8 proc.).
Na trzecim miejscu znalazł się "NewsweekPolska" (Axel Springer Polska), który sprzedał się wilości 110 683 egz. (spadek o 9 proc.).
Wśród tygodników zamieszczających przedruki z prasypolskiej i zagranicznej liderem była "Angora" (WydawnictwoWesta-Druk Mirosław Kuliś), która w kwietniu br. sprzedała się wilości 301 687 egz. (wzrost o 4 proc.).
Dołącz do dyskusji: Duży spadek sprzedaży 'Przekroju' i 'Newsweeka'