'Dzień Dobry TVN' wygrywa z 'Pytaniem na śniadanie'
'Dzień Dobry TVN' w sezonie jesiennym ogląda więcej widzów niż'Pytanie na śniadanie'. Liderem wśród magazynów śniadaniowychpozostaje 'Kawa czy herbata' - wynika z danych AGB Nielsen MediaResearch przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
Program 'Kawa czy Herbata?' między 31 sierpniaa 12 października br. oglądało średnio 601 tys. widzów, zapewniającJedynce 28,5 proc. udziału w rynku w grupie 4+ oraz 25,86 proc. wgrupie 16-49. Program zyskał widzów w porównaniu doanalogicznego okresu przed rokiem.
'Dzień Dobry TVN', emitowane ponownie powakacyjnej przerwie od 7 września, oglądało średnio 561 tys. widzówprzy udziale w rynku wynoszącym 16,75 proc. Morning showTVN zyskał widzów w stosunku do 2008 r., ale straciłudziały w rynku.
Weekendowe wydania porannego programu TVN śledziłośrednio milion widzów przy udziale w rynku na poziomie 16 proc.
'Pytanie na śniadanie' w TVP 2 oglądało średnio508 tys. widzów. To nieznacznie mniej niż w analogicznym okresieprzed rokiem. To nieznacznie mniej niż w analogicznym okresie przedrokiem. Udziały wyniosły odpowiednio 15,24 i 12,3 proc. ( 4+ i16-49).
Dołącz do dyskusji: 'Dzień Dobry TVN' wygrywa z 'Pytaniem na śniadanie'