SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Effie Awards z dwoma nowymi kategoriami, zgłoszenia do 22 maja

W tegorocznej 18. edycji konkursu Effie Awards zostaną przyznane nagrody w dwóch nowych kategoriach. Są to: performance marketing / e-commerce oraz turystyka i podróże.

Trwa przyjmowanie zgłoszeń do tegorocznej, 18 edycji konkursu marketingowego Effie Awards organizowanego przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Projekty, które zrealizowano w Polsce w okresie od stycznia ub.r. do końca marca br., można nadsyłać w dwóch terminach: do 12 maja oraz do 22 maja.

W tym roku do konkursu wprowadzono dwie nowe kategorie: Performance marketing/e-commerce oraz Turystyka i Podróże. Pierwsza obejmuje aktywności marketingowe, których podstawowym celem było zdobywanie leadów oraz wsparcie sprzedaży w internecie.

- Komitet organizacyjny analizując zgłaszane do Effie kampanie zwrócił uwagę, że case’y dotyczyły głownie działań, w których kluczową rolę odgrywała komunikacja marketingowa z konsumentami. Wiemy natomiast jak wiele uwagi performance’owi poświęcają dzisiaj marketerzy i agencje oraz, że znaczenie i budżety przeznaczane na tego typu działania dynamicznie rosną. Dlatego zdecydowaliśmy się na wprowadzenie nowej kategorii performance marketing / e-commerce, dzięki której, mam nadzieję, rozwiąże się worek ze zgłoszeniami, które pokażą szersze niż dotychczas kompetencje naszej branży i udowodnią, że potrafimy dbać o biznes klientów - uzasadnia Beata Golubińska, chief capability officer w Publicis Media, członkini Komitetu Organizacyjnego Effie.

W kategorii turystyka i odróże można zgłaszać kampanie promujące usługi turystyczne, hotelarskie i lotnicze oraz promujące miasta/miejscowości, regiony, kraje, parki narodowe, rezerwaty, miejsca o znaczeniu historycznym i kulturalnym.

Ponadto w tym roku wprowadzono zmiany w opisach definicji kategorii Branded Content, Brand Experience, Dobra konsumenckie, Uroda i pielęgnacja oraz Usługi. Kategoria Retail została poszerzona o kanały sprzedaży, a kategoria Bankowości zmieniła nazwę na Finanse, aby można było do niej zgłaszać też kampanie promujące inne instytucje finansowe. Ogółem do konkursu Effie można zgłaszać kampanie w 24 kategoriach konkursowych.

Nad kształtem tegorocznego konkursu czuwa komitet organizacyjny, którego członkami są: Dariusz Andrian z VML Poland, Wojciech Borowski z McCann Worldgroup, Patrycja Bruź-Soniewicka z Saatchi&Saatchi IS, Magdalena Czaja z San Markos, Marek Gargała z Publicis, Beata Golubińska z Publicis Media, Piotr Górecki z Directors, Szymon Gutkowski z DDB&tribal, Anna Jarzynka z MEC, Magdalena Liwacz z GPD, Robert Plesko z Macroscope OMD, Grażyna Skarżyńska z GoodCo, Jaromir Sroga z Maxus, Alena Suszycka z TBWA, Agnieszka Szysz z Zenith, Zuzanna Warowna-Toruńska z Ogilvy&Mather, Małgorzata Węgierek z Havas Media Group, Michał Wronecki z Brasil, Marek Żołedziowski z Group One.

Ogłoszenie wyników konkursu Effie Awards 2017 nastąpi 23 października br. w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej.

Dołącz do dyskusji: Effie Awards z dwoma nowymi kategoriami, zgłoszenia do 22 maja

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl