Etykiety na Boże Narodzenie reklamują Nutellę (wideo)
Ruszyła bożonarodzeniowa kampania reklamowa kremu orzechowo-czekoladowego Nutella (produkowanego przez Ferrero Polska).
W ramach akcji do sprzedaży wprowadzono limitowaną serię opakowań Nutelli z grafikami dotyczącymi zimy i Bożego Narodzenia. Takie etykiety mają zarówno słoiczki, jak i szklanki Nutelli.
Wspiera to kampania reklamowa oparta na spocie pokazującym, jak chłopiec przygotowuje i rozdaje prezenty bożonarodzeniowe swoim bliskim. Każdy prezent to pusty słoiczek po Nutelli ze specjalną dedykacją na etykiecie. Mamie będącej w ciąży chłopiec daje słoiczek z napisem „Pierwsze wspólne Święta”.
Działania reklamujące Nutellę obejmują m.in. telewizję oraz internet. Za planowanie i zakup mediów dla Ferrero Polska odpowiada dom mediowy Vizeum (należący do Dentsu Aegis Network Polska).
Realizacją nowego spotu zajął się dom produkcyjny Film Produkcja.
Dołącz do dyskusji: Etykiety na Boże Narodzenie reklamują Nutellę (wideo)