SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Fakt” liderem czytelnictwa wśród dzienników. „Super Express” wyprzedził „Metro”

W okresie od kwietnia do września 2013 roku pozycję lidera czytelnictwa dzienników w Polsce zajął „Fakt”. Na trzecie miejsce awansował „Super Express”, który wyprzedził „Metro” - wynika z badania PBC General.

Po dziennik „Fakt” (Ringier Axel Springer Polska) w okresie od kwietnia do września 2013 roku sięgało 11,82 proc. respondentów. Dla porównania, w analogicznym okresie rok wcześniej było ich 11,53 proc.

Drugie miejsce zajęła „Gazeta Wyborcza” (Agora), której poziom czytelnictwa zmalał w ciągu roku o 1,09 pkt. proc. do 10,40 proc.

Z czwartej na trzecią pozycję awansował „Super Express” (Murator), który w analizowanym okresie czytany był przez 5,17 proc. osób. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. jego wynik zwiększył się o 0,37 pkt. proc.

Natomiast na czwarte miejsce spadł dziennik „Metro” (Agora), którego wynik czytelnictwa zmniejszył się o 1,20 pkt. proc. do poziomu 3,95 proc.

Tytuł

kwiecień 2013 : wrzesień 2013

kwiecień 2012 : wrzesień 2012

procent respondentów

Fakt

11,82%

11,53%

Gazeta Wyborcza

10,40%

11,49%

Super Express

5,17%

4,80%

Metro

3,95%

5,15%

Przegląd Sportowy

3,63%

3,34%

Rzeczpospolita

2,69%

3,09%

Dziennik Gazeta Prawna

1,81%

1,80%

Nasze Miasto

1,22%

-

Gazeta Podatkowa

0,66%

0,60%

Sport

0,58%

0,59%

Puls Biznesu

0,32%

0,27%

Parkiet Gazeta Giełdy

0,20%

0,15%


Badanie PBC General na zlecenie Polskich Badań Czytelnictwa Sp. z o.o. zrealizował instytut Millward Brown SMG/KRC. Badanie odbyło się za pomocą techniki CAPI w okresie od kwietnia 2012 do września 2012 roku na losowej próbie 24 080 przypadków i w okresie od kwietnia 2013 roku do września 2013 roku na losowej próbie 20 996 przypadków. Ogólnopolska próba była dobierana z operatu PESEL i realizowana do wyczerpania. Podane liczby to wskaźniki CCS - Czytelnictwo Cyklu Sezonowego.

Dołącz do dyskusji: „Fakt” liderem czytelnictwa wśród dzienników. „Super Express” wyprzedził „Metro”

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
dd
Agora traci na wszystkich frontach, to nie antysemityzm jest powodem dlaczego Polacy nie chcą tego kupować a dziadowski content.
odpowiedź
User
x
Czytelnictwo to brzmi dumnie przy zawartości tego badziewia tandety i medialnego syfy serwowanego w tych smieciowych gazetkach
odpowiedź