SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Formuła 1 rozpoczęła pierwszą globalną kampanię marketingową (wideo)

Organizatorzy wyścigów Formuły 1 wraz z nowym sezonem rozpoczynają pierwszą w swojej historii globalną kampanię reklamową. Liczą, że dzięki niej zmieni się postrzeganie marki. Autorem reklam jest agencja Wieden+ Kennedy z Londynu.

Nowy sezon wyścigów Grand Prix F1 startuje w najbliższy weekend. Na kilka dni przed tym  wydarzeniem ich organizatorzy ruszają z pierwszą w historii marki globalną kampanią marketingową. Działania reklamowe rozpoczęły się od Melbourne, stopniowo będą rozszerzane o takie kraje jak Chiny, USA, Francja i Niemcy. Prowadzone są pod hasłem „Engineered Insanity”.

Kampania obejmuje przede wszystkim nośniki reklamy zewnętrznej: billboardy i plakaty zlokalizowane na lotniskach i w wybranych miastach. Ich wsparciem są aktywności w mediach społecznościowych oraz na platformach wideo. Dodatkowo na kanałach F1 w social mediach zostanie zaprezentowany 60-sek. spot, którego bohaterami są fani tych wyścigów. Organizatorzy mają nadzieję, że ten spot „rzuci nowe światło na innowacyjność, wytrzymałość i elementarną naturę tego sportu dzięki umieszczeniu fanów w samym sercu akcji, czyli za kierownicą bolidu”.

Marketingowcy reprezentujący F1 wyjaśniają, że chcą angażować fanów tego sportu m.in. poprzez krótszego formatu wideo. Tłumaczą też, że dotychczas Formuła 1 miała logo, ale nie miała żadnej tożsamości. Rozpoczęte działania marketingowe mają to zmienić.

W lutym organizatorzy Formuły 1 poinformowali o największej inwestycji firmy w technologie cyfrowe - uruchomiono telewizję F1, która umożliwia fanom oglądanie wyścigów na żywo, bez reklam. Dodatkowo na ekranie będą pojawiać się kamery pokładowe relacjonujące to, co w trakcie wyścigu dzieje się wewnątrz bolidu.

Dołącz do dyskusji: Formuła 1 rozpoczęła pierwszą globalną kampanię marketingową (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl