Gdańsk wybrał Personal PR zamiast ProjektPR do obsługi w social media
Agencja Personal PR zaczyna współpracę z Urzędem Miejskim w Gdańsku w zakresie komunikacji w mediach społecznościowych. Poprzednio zajmowała się tym agencja ProjektPR.
W ramach obsługi Personal PR od lutego będzie zajmować się realizacją komunikacji Gdańska na profilach na Facebooku, Twitterze, Instagramie, Google+, Pintereście i Spotify. Umowę podpisano do końca roku z możliwością przedłużenia.
Agencja została wybrana do tego zlecenia po przeglądzie ofert. Zaproszono do niego jeszcze firmy ProjektPR, Club PR, Zjednoczenie, Warsztat PR i Brandish. Oferty oceniano pod względem analizy dotychczasowych aktywności Gdańska w mediach społecznościowych, kreatywności propozycji działań dodatkowych, doświadczenia i ceny.
Poprzednio przez 4,5 roku markę Gdańsk obsługiwała w social media agencja ProjektPR.
Dołącz do dyskusji: Gdańsk wybrał Personal PR zamiast ProjektPR do obsługi w social media
Małe sprostowanie: Warsztat PR został zaproszony do przetargu, ale nie brał w nim udziału :)