Goliath Polska reklamuje zabawkę Super Sand w telewizji i internecie (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca zabawkę Super Sand (produkowaną przez Goliath Polska). Akcję, prowadzoną w telewizji i internecie, producent przygotował wspólnie z agencją K2 Media.
Reklamy pokazują, że Super Sand to piasek ze specjalnego, miękkiego w dotyku tworzywa do kreatywnej zabawy w domu. Piasek nie rozsypuje się, nie brudzi i nigdy nie wysycha.
Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji (w kanałach tematycznych, m.in.: TVP ABC, BBC CBeebies, Disney Channel, Disney Junior, MiniMini+, Nickelodeon, Polsat JimJam, TBS Cartoon Network, teleTOON+ i XD Poland) oraz internecie (link sponsorowane w wyszukiwarce Google, spoty na YouTubie i stronach z Google Display Network, reklamy wideo i display w modelu programmatic buying).
Działania będą prowadzone do 5 czerwca.
Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja K2 Media.
Dołącz do dyskusji: Goliath Polska reklamuje zabawkę Super Sand w telewizji i internecie (wideo)