Górnośląsko-Zagłębiowska Metropolia potrzebuje agencji mediowej
Górnośląsko-Zagłębiowska Metropolia wybiera w rozpoczętym właśnie przetargu agencji do obsługi mediowej jej kampanii - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl.
Przedmiotem przetargu jest usługa zakupu mediów na potrzeby trzech kampanii promocyjnych: kampania ogólnopolska GZM, kampania Kierunek GZM, kampania Noc Teatrów GZM.
Zaplanowane działania realizowane będą w internecie, mediach społecznościowych, na nośnikach reklamy zewnętrznej, w radiu i telewizji.
Z wybraną agencją GZM będzie współpracować przez 4 miesiące od momentu zawarcia umowy. Kampania ogólnopolska ma być realizowana przez cały wrzesień br., kampania Kierunek GZM 0 od połowy do konca czerwca br., a kampania Noc Teatrów GZM - od 30 sierpnia do 27 września br.
Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 29 maja br.
Dołącz do dyskusji: Górnośląsko-Zagłębiowska Metropolia potrzebuje agencji mediowej