„Gość Niedzielny” liderem, duży spadek „Wprost”
Liderem sprzedaży wśród tygodników opinii był w lutym br. "Gość Niedzielny" - najwięcej zyskał „Newsweek Polska”, a spory, 31-proc. spadek zanotował "Wprost" - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Sprzedaż ogółem "Gościa Niedzielnego" (Wydawnictwo Kurii Metropolitalnej "Gość Niedzielny”) w lutym 2010 roku wyniosła 139 019 egz., czyli o 5 proc. więcej niż w analogicznym miesiącu 2009 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Tuż za "GN" uplasowała się "Polityka" („Polityka” Spółdzielnia Pracy) ze sprzedażą ogółem na poziomie 134 315 egz. (spadek 11 proc.).
Na trzecim miejscu znalazł się "Newsweek Polska" (Axel Springer Polska), który sprzedał się w ilości 106 454 egz., notując najwyższy, wynoszący 6 proc. wzrost sprzedaży w rankingu tygodników opinii.
Na czwartej pozycji uplasował się "Wprost" (AWR "Wprost") z wynikiem 76 914 egz. Tygodnik ten miał w lutym br. sprzedaż mniejszą aż o 31 proc. w stosunku do lutego ub.r.
luty | 2010 | 2009 | ||
ZKDP | średni nakład jednorazowy | Sprzedaż ogółem | średni nakład jednorazowy | Sprzedaż ogółem |
Gość Niedzielny | 196 114 | 139 019 | 187 562 | 132 156 |
Polityka | 195 102 | 134 315 | 218 653 | 150 624 |
Newsweek Polska | 171 726 | 106 454 | 180 395 | 100 078 |
Wprost | 161 068 | 76 914 | 219 618 | 111 903 |
Przekrój | 85 000 | 40 045 | 95 934 | 46 171 |
Przewodnik Katolicki | 36 607 | 28 372 | 32 387 | 28 381 |
Przegląd | 68 100 | 22 670 | 68 600 | 23 208 |
Tygodnik Powszechny | 38 775 | 17 322 | 40 828 | 18 210 |
2010 | luty | styczeń | ||
ZKDP | średni nakład jednorazowy | Sprzedaż ogółem | średni nakład jednorazowy | Sprzedaż ogółem |
Gość Niedzielny | 196 114 | 139 019 | 197 400 | 139 693 |
Polityka | 195 102 | 134 315 | 198 854 | 134 537 |
Newsweek Polska | 171 726 | 106 454 | 165 767 | 104 459 |
Wprost | 161 068 | 76 914 | 167 347 | 85 007 |
Przekrój | 85 000 | 40 045 | 85 000 | 38 802 |
Przewodnik Katolicki | 36 607 | 28 372 | 37 617 | 28 301 |
Przegląd | 68 100 | 22 670 | 68 100 | 21 937 |
Tygodnik Powszechny | 38 775 | 17 322 | 40 657 | 16 948 |
Wśród tygodników zamieszczających przedruki z prasy polskiej i zagranicznej liderem była jak zawsze "Angora" (Wydawnictwo Westa-Druk Mirosław Kuliś), która w lutym 2010 r. zanotowała wzrost o 5 proc. i sprzedała się w ilości 339 513 egz.
luty | 2010 | 2009 | ||
ZKDP | średni nakład jednorazowy | Sprzedaż ogółem | średni nakład jednorazowy | Sprzedaż ogółem |
Tygodnik Angora | 493 667 | 339 513 | 455 947 | 324 192 |
Forum | 30 133 | 17 610 | 33 801 | 18 198 |
2010 | luty | styczeń | ||
ZKDP | średni nakład jednorazowy | Sprzedaż ogółem | średni nakład jednorazowy | Sprzedaż ogółem |
Tygodnik Angora | 493 667 | 339 513 | 494 111 | 333 116 |
Forum | 30 133 | 17 610 | 33 641 | 19 359 |
Dołącz do dyskusji: „Gość Niedzielny” liderem, duży spadek „Wprost”
Gość Niedzielny – mniej materii, więcej ducha. Może właśnie tego szukają teraz Polacy....