SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Gość Niedzielny” liderem, duży spadek „Wprost”

Liderem sprzedaży wśród tygodników opinii był w lutym br. "Gość Niedzielny" - najwięcej zyskał „Newsweek Polska”, a spory, 31-proc. spadek zanotował "Wprost" - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Sprzedaż ogółem "Gościa Niedzielnego" (Wydawnictwo Kurii Metropolitalnej "Gość Niedzielny”) w lutym 2010 roku wyniosła 139 019 egz., czyli o 5 proc. więcej niż w analogicznym miesiącu 2009 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Tuż za "GN" uplasowała się "Polityka" („Polityka” Spółdzielnia Pracy) ze sprzedażą ogółem na poziomie 134 315 egz. (spadek 11 proc.).

Na trzecim miejscu znalazł się "Newsweek Polska" (Axel Springer Polska), który sprzedał się w ilości 106 454 egz., notując najwyższy, wynoszący 6 proc. wzrost sprzedaży w rankingu tygodników opinii.

Na czwartej pozycji uplasował się "Wprost" (AWR "Wprost") z wynikiem 76 914 egz. Tygodnik ten miał w lutym br. sprzedaż mniejszą aż o 31 proc. w stosunku do lutego ub.r. 

luty 2010 2009
ZKDP średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem
Gość Niedzielny 196 114 139 019 187 562 132 156
Polityka 195 102 134 315 218 653 150 624
Newsweek Polska 171 726 106 454 180 395 100 078
Wprost 161 068 76 914 219 618 111 903
Przekrój 85 000 40 045 95 934 46 171
Przewodnik Katolicki 36 607 28 372 32 387 28 381
Przegląd 68 100 22 670 68 600 23 208
Tygodnik Powszechny 38 775 17 322 40 828 18 210
 
2010 luty styczeń
ZKDP średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem
Gość Niedzielny 196 114 139 019 197 400 139 693
Polityka 195 102 134 315 198 854 134 537
Newsweek Polska 171 726 106 454 165 767 104 459
Wprost 161 068 76 914 167 347 85 007
Przekrój 85 000 40 045 85 000 38 802
Przewodnik Katolicki 36 607 28 372 37 617 28 301
Przegląd 68 100 22 670 68 100 21 937
Tygodnik Powszechny 38 775 17 322 40 657 16 948


Wśród tygodników zamieszczających przedruki z prasy polskiej i zagranicznej liderem była jak zawsze "Angora" (Wydawnictwo Westa-Druk Mirosław Kuliś), która w lutym 2010 r. zanotowała wzrost o 5 proc. i sprzedała się w ilości 339 513 egz. 

luty 2010 2009
ZKDP średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem
Tygodnik Angora 493 667 339 513 455 947 324 192
Forum 30 133 17 610 33 801 18 198
         
2010 luty styczeń
ZKDP średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem
Tygodnik Angora 493 667 339 513 494 111 333 116
Forum 30 133 17 610 33 641 19 359


 

Dołącz do dyskusji: „Gość Niedzielny” liderem, duży spadek „Wprost”

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
zapraszam na:
http://clothingmarketing.blogspot.com/2010/04/gang-rape-and-d.html
0 0
odpowiedź
User
veritas
Wzrost sprzedaży Gościa Niedzielnego - to jest rzeczywisty sondaż poglądów Polaków.
0 0
odpowiedź
User
Maciek
Zacząłem czyta "GN" od niedawna i wcale mnie nie dziwi wynik jego sprzedaży, bo ten tygodnik wybija się treścią ponad przeciętność. Jest znacznie lepszy od Wprost, Polityki czy Newsweeka.
Gość Niedzielny – mniej materii, więcej ducha. Może właśnie tego szukają teraz Polacy....
0 0
odpowiedź