SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Gość Niedzielny” liderem, duży spadek „Wprost”

Liderem sprzedaży wśród tygodników opinii był w lutym br. "Gość Niedzielny" - najwięcej zyskał „Newsweek Polska”, a spory, 31-proc. spadek zanotował "Wprost" - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Sprzedaż ogółem "Gościa Niedzielnego" (Wydawnictwo Kurii Metropolitalnej "Gość Niedzielny”) w lutym 2010 roku wyniosła 139 019 egz., czyli o 5 proc. więcej niż w analogicznym miesiącu 2009 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Tuż za "GN" uplasowała się "Polityka" („Polityka” Spółdzielnia Pracy) ze sprzedażą ogółem na poziomie 134 315 egz. (spadek 11 proc.).

Na trzecim miejscu znalazł się "Newsweek Polska" (Axel Springer Polska), który sprzedał się w ilości 106 454 egz., notując najwyższy, wynoszący 6 proc. wzrost sprzedaży w rankingu tygodników opinii.

Na czwartej pozycji uplasował się "Wprost" (AWR "Wprost") z wynikiem 76 914 egz. Tygodnik ten miał w lutym br. sprzedaż mniejszą aż o 31 proc. w stosunku do lutego ub.r. 

luty20102009
ZKDPśredni nakład jednorazowySprzedaż ogółemśredni nakład jednorazowySprzedaż ogółem
Gość Niedzielny196 114139 019187 562132 156
Polityka195 102134 315218 653150 624
Newsweek Polska171 726106 454180 395100 078
Wprost161 06876 914219 618111 903
Przekrój85 00040 04595 93446 171
Przewodnik Katolicki36 60728 37232 38728 381
Przegląd68 10022 67068 60023 208
Tygodnik Powszechny38 77517 32240 82818 210
 
2010lutystyczeń
ZKDPśredni nakład jednorazowySprzedaż ogółemśredni nakład jednorazowySprzedaż ogółem
Gość Niedzielny196 114139 019197 400139 693
Polityka195 102134 315198 854134 537
Newsweek Polska171 726106 454165 767104 459
Wprost161 06876 914167 34785 007
Przekrój85 00040 04585 00038 802
Przewodnik Katolicki36 60728 37237 61728 301
Przegląd68 10022 67068 10021 937
Tygodnik Powszechny38 77517 32240 65716 948


Wśród tygodników zamieszczających przedruki z prasy polskiej i zagranicznej liderem była jak zawsze "Angora" (Wydawnictwo Westa-Druk Mirosław Kuliś), która w lutym 2010 r. zanotowała wzrost o 5 proc. i sprzedała się w ilości 339 513 egz. 

luty20102009
ZKDPśredni nakład jednorazowySprzedaż ogółemśredni nakład jednorazowySprzedaż ogółem
Tygodnik Angora493 667339 513455 947324 192
Forum30 13317 61033 80118 198
     
2010lutystyczeń
ZKDPśredni nakład jednorazowySprzedaż ogółemśredni nakład jednorazowySprzedaż ogółem
Tygodnik Angora493 667339 513494 111333 116
Forum30 13317 61033 64119 359


 

Dołącz do dyskusji: „Gość Niedzielny” liderem, duży spadek „Wprost”

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
zapraszam na:
http://clothingmarketing.blogspot.com/2010/04/gang-rape-and-d.html
odpowiedź
User
veritas
Wzrost sprzedaży Gościa Niedzielnego - to jest rzeczywisty sondaż poglądów Polaków.
odpowiedź
User
Maciek
Zacząłem czyta "GN" od niedawna i wcale mnie nie dziwi wynik jego sprzedaży, bo ten tygodnik wybija się treścią ponad przeciętność. Jest znacznie lepszy od Wprost, Polityki czy Newsweeka.
Gość Niedzielny – mniej materii, więcej ducha. Może właśnie tego szukają teraz Polacy....
odpowiedź