GPW ma nowego dyrektora działu komunikacji i marketingu
Były dziennikarz TVN CNBC Robert Stankiewicz został nowym dyrektorem działu komunikacji i marketingu Giełdy Papierów Wartościowych. Stankiewicz zastąpił na tym stanowisku Tomasza Marciniuka.
Tomasz Marciniuk, dotychczasowy dyrektor działu komunikacji i marketingu zakończył współpracę z GPW. W wyniku rekrutacji stanowisko to w piątek 19 kwietnia objął Robert Stankiewicz.
Stankiewicz od 2012 roku prowadzi własną agencję Be Able To zajmującą się PR i komunikacją. Od 2019 roku pełni też funkcję strategy advisor w TBT Wspólnicy.
Od połowy 2016 roku do marca ub.r. Robert Stankiewiecz był szefem komunikacji i rzecznikiem prasowym w Grupie Polenergia. W latach 2019 - 2020 pełnił też funkcję rzecznika prasowego Autostrady Wielkopolskiej.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Od 2014 do 2016 roku pracował jako dyrektor PR i rzecznik prasowy Lotniska Chopina w Warszawie. W 2014 roku przez kilka miesięcy był rzecznikiem prasowym Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju.
W latach 2007-2013 był prezenterem i wydawcą w TVN CNBC, a wcześniej przez ponad 9 lat pracował jako prezenter i wydawca w Polskim Radiu.
Dołącz do dyskusji: GPW ma nowego dyrektora działu komunikacji i marketingu