SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Grzegorz Kita kupił 25 proc. udziałów w Fitfot.pl

Założyciel i prezes grupy Sport Management Polska Grzegorz Kita kupił 25 proc. udziałów w FitFot.pl - serwisie fotografii sportowej umożliwiającym marketerom i organizatorom wydarzeń udostępnianie konsumentom zdjęć z organizowanych imprez.

 

Grzegorz Kita jako wspólnik zajmie się strategią rozwoju portalu, new businessem, obsługą klientów strategicznych, tworzeniem nowych produktów i projektów. Dodatkowo będzie wspierał firmę w obszarze promocji i PR.

- Dołączenie Grzegorza Kity do FitFot.pl traktuję jako punkt zwrotny w historii naszego serwisu. Rozważaliśmy oferty różnorodnych inwestorów i ostatecznie uznaliśmy, że najlepszym modelem na dziś będzie współpraca z inwestorem merytorycznym doskonale znającym rynek sportu i posiadającym ponad dekadę doświadczeń w event marketingu. Jeżeli będziemy zamierzali osiągnąć finansowy efekt skali, w dalszej kolejności pomyślimy o inwestorach finansowych. Tylko w 2018 roku do serwisu dodano już ponad 70 tys. zdjęć z ponad 70 najróżniejszych wydarzeń sportowych. Teraz chcemy zaoferować marketerom i branży eventowej jeszcze lepszą ofertę i narzędzia komunikacyjne - mówi Bartłomiej Kowalski, prezes Fitfot.pl.

Strony nie podają kwoty zawartej transakcji.

Fitfot jest miejscem do przechowywania i udostępniania tysięcy zdjęć z wydarzeń i zawodów sportowych oraz festynów rekreacyjno-sportowych. Jest przeznaczony dla firm, marek, związków sportowych, samorządów, indywidualnych fotografów. Prawa autorskie twórców są zabezpieczone, a informacje o ochronie wizerunku fotografowanych osób otrzymuje każdy użytkownik pobierający lub kupujący zdjęcia.

- W konstrukcję zaawansowanych mechanizmów i technologii serwisu FitFot.pl w przeciągu ostatniego roku zainwestowaliśmy już ponad 200 tys.zł. Dzięki temu powstało narzędzie dla marketerów i organizatorów eventów, poprzez które można udostępniać fanom i konsumentom tysiące zdjęć. Ale w przeciwieństwie do Facebooka czy Dropboxa – w sposób bezpieczny, profesjonalny i w pełnych rozdzielczościach - mówi Krzysztof Zmorzyński, dyrektor techniczny FitFot.pl.

Grzegorz Kita jest założycielem i prezesem grupy Sport Management Polska (SMP), specjalizującej się w szeroko rozumianym biznesie sportowym (marketing, konsulting, eventy). W ramach działalności SMP zrealizował ponad 300 projektów marketingu sportowego. W swoim portfolio ma m.in. działania dla marek T-Mobile, Energa, Renault, Legia Warszawa czy Runmageddon.

Dołącz do dyskusji: Grzegorz Kita kupił 25 proc. udziałów w Fitfot.pl

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl