Grzegorz Kita odpowiada za marketing Polskiego Komitetu Sportów Nieolimpijskich
Grzegorz Kita, prezes grupy Sport Management Polska, został przewodniczącym rady głównej Polskiego Komitetu Sportów Nieolimpijskich (PKSN). Będzie realizował działania z zakresu promocji, strategii rozwoju, marketingu, komunikacji oraz eventów.
- Dla PKSN rozpoczęcie współpracy z Grzegorzem Kitą to gwarancja rozwoju naszego Komitetu. To znakomity ekspert z zakresu marketingu sportowego. Ma szesnastoletnie doświadczenia w tym sektorze i bardzo wszechstronne kompetencje. Pozyskanie do PKSN takiej osoby to dowód i gwarancja naszego rozwoju - powiedział Tomasz Dauerman, prezes PKSN.
Grzegorz Kita podkreśla, że jedną z najważniejszych wartości, która zadecydowała o jego zaangażowaniu się w działalność PKSN jest możliwość propagowania i popularyzowania ciekawych dyscyplin sportowych oraz rozwoju kultury fizycznej w Polsce poprzez działania na szeroką skalę. - PKSN imponuje bogactwem barw sportowych a w sporcie od zawsze fascynowała mnie jego różnorodność. Zwłaszcza w zakresie dyscyplin i konkurencji. Poza tym lubię rozwijać nowe rynki i angażować się po stronie tych „słabszych”, mniej popularnych przedsięwzięć i sportów - mówi Grzegorz Kita.
Kita stoi na czele grupy Sport Management Polska (SMP). Jest jej założycielem i właścicielem. Jest też ekspertem z zakresu marketingu i konsultingu sportowego w Polsce.
Polski Komitet Sportów Nieolimpijskich jest jednym z trzech polskich komitetów narodowych w sporcie (oprócz Polskiego Komitetu Olimpijskiego oraz Polskiego Komitetu Paraolimpijskiego). Obecnie zrzesza 30 polskich związków sportowych i stowarzyszeń z tzw. dyscyplin nieolimpijskich. Wśród nich są zarówno dyscypliny znane od wielu lat takie jak kickboxing, karate tradycyjne, taniec sportowy czy sporty motorowodne ale też tak nowoczesne jak parkour i freerun, wyścigi psich zaprzęgów czy squash. Wśród członków PKSN znajduje się także Aeroklub Polski oraz takie dyscypliny jak lacrosse, Nordic Walking czy petanque.
Dołącz do dyskusji: Grzegorz Kita odpowiada za marketing Polskiego Komitetu Sportów Nieolimpijskich