SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Grzegorz Sławatyński: z ARBOmedia do nugg.ad

Grzegorz Sławatyński objął funkcję szefa sprzedaży platformy targetowania behawioralnego nugg.ad w Europie Środkowo-Wschodniej.

Jako sales director CEE w nugg.ad Sławatyński będzie odpowiedzialny za bezpośrednią współpracę z domami mediowymi oraz klientami końcowymi głównie na rynku polskim, ale także w Rumunii, Czechach i Bułgarii. Jednocześnie będzie zajmował się współpracą z wydawcami, którzy już są klientami nugg.ad, jako ekspert w zakresie promocji i sprzedaży rozwiązań targetowania behawioralnego platformy.

Sławatyński wcześniej zdobywał doświadczenie jako head of Behavia Europe oraz managing director Behavia Polska, które jest częścią grupy mediowej ARBOmedia Polska. Od września zeszłego roku był także szefem uruchomionej przez Grupę ARBOinteractive sieci Business Audience, wykorzystującej technologię nugg.ad (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: Grzegorz Sławatyński: z ARBOmedia do nugg.ad

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
rysiek z klanu
powodzenia wielkoludzie
odpowiedź
User
ekspert
arbo tonie ;)
odpowiedź
User
Michał W
Gratulacje Grzegorz! Powodzenia!
odpowiedź