Hand Made przygotowała wiosenną kampanię Knorr
Wystartowała akcja „Zamieszaj na wiosnę z Knorr”. Przygotowała ją agencja Hand Made, która wygrała przetarg na kampanię digitalową, połączoną z aktywacją konsumencką.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/knorr-655.jpg)
Wiosenna kampania promocyjna sosów sałatkowych Knorr (Unilever) trwa do 14 marca.
Hand Made odpowiada za koncepcję kreatywną, przygotowanie wszystkich materiałów digitalowych (w tym Key Visual) oraz przeprowadzenie konkursu konsumenckiego.
W 6-etapowym konkursie na www.knorr.pl do zdobycia będą roboty kuchenne i karty podarunkowe IKEA. Zwycięzcy zostaną wyłonieni każdego tygodnia, na podstawie odpowiedzi na pytanie konkursowe.
W sieci znajdziemy zarówno materiały statyczne, jak i video, stworzone przez agencję Hand Made.
Dołącz do dyskusji: Hand Made przygotowała wiosenną kampanię Knorr