Hasco-Lek przenosi obsługę mediową z Havas Media do Starcomu
Firma farmaceutyczna Hasco-Lek, do której należą takie marki, jak Ibum, Ulgix, Gripblocker, Hascosept i Hascovir wybrała do obsługi mediowej dom mediowy Starcom (Publicis Media). Dotychczas współpracowała w tym zakresie z Havas Media.
Starcom odpowiada za strategiczne planowanie, optymalizowanie i zakup powierzchni reklamowej w mediach online i offline dla wszystkich marek Hasco-Lek.
Firmy nie podają informacji na temat szczegółów przetargów. Nie ujawniają wielkości budżetu ani okresu, na jaki zawarły umowę.
Dotychczas obsługą mediową Hasco-Lek zajmował się dom mediowy Havas Media, który przejął budżet tego marketera od Carat Polska (grupa Dentsu) na początku 2018 roku.
Dołącz do dyskusji: Hasco-Lek przenosi obsługę mediową z Havas Media do Starcomu