SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Heineken nadal będzie inwestował w marketing

Pomimo obniżenia wydatków w pierwszej połowie bieżącego roku, firma Heineken zapewnia, że nadal będzie inwestować w marketing.

Browar, do którego oprócz Heinekena należą takie marki jak Amstel i Strongbow, oświadczył, że wciąż będzie wydawać pieniądze na marketing i produktowe innowacje, określając je jako "kluczowe czynniki napędzające wartość marki i ogólny sukces".

W pierwszej połowie bieżącego roku zysk netto Heinekena zwiększył się o 20 proc., do 489 milionów euro, do czego w głównej mierze przyczyniły się cięcia kosztów.

Zrekompensowały one spadek sprzedaży produktów firmy. We wspomnianym okresie liczba sprzedanych przez browar piw spadła o 6,6 proc., a o 6,3 proc. zmniejszyły się także koszty Heinekena w zakresie marketingu i sprzedaży.

źródło: Marketing Week

Dołącz do dyskusji: Heineken nadal będzie inwestował w marketing

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl