SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Herbapol-Lublin przedłuża współpracę z Big Picture

Herbapol-Lublin, producent herbat, syropów owocowych i produktów dżemowych przedłuża współpracę z agencją public relations Big Picture na cały rok 2018.

Agencja odpowiada za budowanie i realizację strategii działań w obszarze PR produktowego marek Herbapol i Big-Active, w tym za współpracę z mediami i influencerami oraz za komunikację korporacyjną. Za działania odpowiadają Magda Oleś, PR consultant ze wsparciem Karoliny Pękalskiej, junior PR consultanta w Big Picture.

- Na decyzję o kontynuacji współpracy miało wpływ kilka czynników. Po pierwsze, w wyniku wspólnych działań udało się przekroczyć założone cele komunikacyjne, mocno zaznaczając pozycję marek zarówno w prasie, jak i mediach digital. Podczas planowania działań na ten rok będziemy musieli pamiętać o tej wysoko postawionej poprzeczce. Po drugie, na ogólne zadowolenie ze współpracy wpłynęło też zaangażowanie dedykowanego przez agencję zespołu, który był nie tylko responsywny, ale także potrafił współpracować z innymi naszymi agencjami i podwykonawcami– mówi Anna Justyniarska, PR-digital manager w Herbapol-Lublin.

Współpracę początkowo nawiązano w wyniku wygranego przez Big Picture przetargu.

Dołącz do dyskusji: Herbapol-Lublin przedłuża współpracę z Big Picture

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kris
Wg mnie warto by było zainwestować w kreację, np. powołać aganecję kreatywną Biteme!Concept www.bitemeconcept.pl
odpowiedź