ING z digitalową kampanią „Jak dziś rozwijać biznes, by dobrze na nim zarabiać?”
ING Bank Śląski przygotował internetową kampanię, w której daje wskazówki jak działać w biznesie, uzupełnione nagraniami z tegorocznych European Start-up Days.
Akcje obejmuje wideo z wystąpień i paneli dyskusyjnych podczas European Start-up Days (14-15 maja). Prelegentami byli m.in. Rafał Sonik (kierowca rajdowy), Magdalena Górak (Profeina), Anna Ledwoń-Blacha (More Bananas, Socjomania), Małgorzata Jarczyk-Zuber (chief innovation officer, ING Bank Śląski), Maciej Herman (Lotte Wedel), Mateusz Krogulec (DDOB), Włodzimierz Schmidt (IAB Polska)czy Bartek Sibiga (DDOB).
- Wspieramy przedsiębiorczych i dajemy im rozwiązania dzięki, którym mogą mieć więcej klientów. Tym razem chcemy podzielić się praktycznymi wskazówkami na temat tego, jak dziś rozwijać swój biznes, by dobrze na nim zarabiać. Najlepsze porady dla tych, którzy prowadzą swoją firmę, przygotowaliśmy z nagranych przez nas wystąpień w trakcie tegorocznej edycji European Start-up Days, której byliśmy głównym sponsorem. Zachęcamy oglądania i korzystania z tej wiedzy - powiedziała Barbara Pasterczyk, dyrektor banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.
Filmy z wystąpień można oglądać w serwisie YouTube.
Za kreacje reklamowe dla ING Banku Śląskiego odpowiada Gong, za zakup mediów MullenLowe Media Hub.
Dołącz do dyskusji: ING z digitalową kampanią „Jak dziś rozwijać biznes, by dobrze na nim zarabiać?”