InPost rozstrzygnął konkurs na nowy wygląd Paczkomatów
InPost rozstrzygnął konkurs ArtInPost, w którym wybrał projekty nowego designu Paczkomatów. Na początku września zwycięskie i wyróżnione prace zostaną umieszczone na 100 Paczkomatach w całej Polsce.
Konkurs ArtInPost był kierowany do pasjonatów projektowania, grafiki użytkowej i wszystkich amatorów z zacięciem designerskim spowodował wyjątkowo duże zainteresowanie.
Zadanie konkursowe polegało na przygotowaniu ciekawego projektu grafiki na Paczkomat, który wyróżni urządzenie w przestrzeni, a także w oryginalny sposób uatrakcyjni nasze otoczenie. Zgłoszono ponad 6 tysięcy prac. Jury postanowiło przyznać aż 12 wyróżnień poza regulaminem.
Prace oceniało jury złożone z ekspertów z zakresu kreacji, wzornictwa, projektowania użytkowego i marketingu. Obradom przewodniczył Piotr Ruszkowski - dyrektor kreatywny Good Looking Studio. W zespole oceniającym pracowali: Lena Pianovska - członkini zarządu Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej, projektantka i współautorka wystaw oraz wernisaży, dyrektor kreatywna w studio brand designu - Livi; Karolina Podgórska - kierownik marketingu InPost, odpowiada za komunikację marki Paczkomaty; Marek Połosak - motion designer, grafik, artysta 3d, szef teamu kreatywnego w agencji Open Gate.
Jednocześnie organizatorzy dali możliwość oceny prac publiczności, każdy mógł zagłosować na projekty, które jego zdaniem były najciekawsze. W głosowaniu tym wzięło udział kilkadziesiąt tysięcy osób.
Miejsce pierwsze: Paulina Adamowska
Miejsce drugie: Karolina Marta Woźniak
Miejsce trzecie: Iwona Kazia Kalitan-Młodkowska
Już na początku września zwycięskie i wyróżnione prace zostaną umieszczone w miejscu docelowym - na blisko 100 urządzeniach InPostu w całej Polsce.
InPost planuje kolejne edycje ArtInPost. Partnerem konkursu jest Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej (STGU).
Dołącz do dyskusji: InPost rozstrzygnął konkurs na nowy wygląd Paczkomatów