Instytut Książki wyda 1,8 mln zł na kampanię promującą czytelnictwo
Instytut Książki planuje w tym roku przeprowadzić kampanię reklamową promującą czytelnictwo w Polsce. Przeznaczy na nią 1,79 mln zł netto.
Kampania ma być realizowana w dwóch turach: we wrześniu i w grudniu br. Ma być kontynuacją ubiegłorocznych działań pod hasłem „Mała książka - wielki człowiek”. Ich adresatem, były osoby posiadające dzieci, celem było promowanie czytania dzieciom od ich narodzin. Za działania odpowiedzialne były agencje Media Group i .bringMore advertising.
Tegoroczne działania będą obejmować reklamę telewizyjną, outdoorową, media społecznościowe, eventy oraz PR .
Przygotowaniem i przeprowadzeniem tej kampanii zajmie się wybrana przez Instytut Książki w przetargu agencja. Przetarg ma zostać ogłoszony pod koniec kwietnia.
Budżet tegorocznych działań wynosi dokładnie 1 788 617,89 zł netto.
Dołącz do dyskusji: Instytut Książki wyda 1,8 mln zł na kampanię promującą czytelnictwo