Intel przenosi globalny budżet mediowy z OMD do Dentsu Aegis
Firma technologiczna Intel zakończyła trwający pół roku przetarg na globalną obsługę mediową. Wybrała do współpracy sieć Dentsu Aegis Network kończąc tym samym kooperacje w zakresie planowania i zakupu mediów z OMD.
Intel już współpracował z Dentsu, ale w innym zakresie. Należące do sieci agencje iProspect i Cardinal Path – zajmowały się marketingiem w wyszukiwarkach oraz działaniami cyfrowymi. Teraz marketer rozszerza współpracę z Dentsu o obsługę mediów tradycyjnych, społecznościowych, analitykę i programmatic.
Przetarg koordynowała firma Joanne Davis Consulting.
Ostatnio obsługą mediową Intela zajmowała się sieć OMD, która pozyskała tego klienta w 2008 roku, przejmując jego budżet od należacego do Interpublic Group domu mediowego Universal McCann (UM).
Globalny budżet mediowy Intela szacowany jest na 300 mln dolarów.
Dołącz do dyskusji: Intel przenosi globalny budżet mediowy z OMD do Dentsu Aegis