ipla z reklamami w trakcie odtwarzania filmów
Redefine wprowadza na platformie internetowej ipla reklamyemitowane kontekstowo w trakcie odtwarzania materiałów wideo.Przekazy promocyjne można przypisywać do określonych momentów wfilmikach.
Powiązana z Polsatem spółka Redefine wprowadza na internetowejplatformie ipla, udostępniającej materiały wideo tej stacji,reklamy emitowane kontekstowo w trakcie odtwarzania filmików.Przekazy promocyjne mogą być przypisane do treści o podobnejtematyce i pojawiać się w określonych momentach tych nagrań - przezzdefiniowany czas albo z opcją zamykania "krzyżykiem" przezużytkowników.
- Chcemy optymalnie wykorzystać wiedzę na temat zachowań widzówmateriałów wideo, kontekstowe powiązanie reklamy z odtwarzanymmateriałem oraz niską inwazyjność samej formy promocji - uzasadniaRafał Karczewski, dyrektor sprzedaży ds. internetu w Polsat Media.Pierwszą marką, której kampania obejmuje ten format, jestNeostrada.
Dołącz do dyskusji: ipla z reklamami w trakcie odtwarzania filmów