iPoster z nowym dyrektorem sprzedaży
Do iPoster, właściciela i operatora sieci Digital Out-Of-Home (DOOH) w segmencie galerii handlowych, dołączył Michał Wilczyński. Na stanowisku dyrektora sprzedaży odpowiada m.in. za tworzenie oraz realizację strategii sprzedażowej i marketingowej spółki.
Michał Wilczyński z rynkiem mediów jest związany od 2007 r. Jako dyrektor sprzedaży w iPoster odpowiada za strategię sprzedażową i marketingową spółki, zarządza zespołem sprzedażowym oraz tworzy kompleksowe rozwiązania dla biznesu w zakresie komunikacji digitalowej z wykorzystaniem nośników DOOH.
Przed dołączeniem do iPoster przez ponad 3 lata zarządzał stworzoną przez siebie agencją digital performance - DigitalAd, realizującą działania performance marketingowe m.in. dla takich marek jak: Bank Pocztowy, Jaguar, Lexus, Peugeot, Skoda, ViaPlay, Volvo, a także jednych z największych agencji mediowych na polskim rynku, m.in. Mindshare Polska, PHD Media Direction Poland czy Starcom. Wcześniej przez blisko 11 lat pracował w New Age Media, gdzie zajmował się sprzedażą powierzchni reklamowych w kinach Cinema City. Doświadczenie zawodowe zdobywał także w AMS, gdzie odpowiadał za sprzedaż powierzchni OOH.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
– Dołączając do iPoster stałem się częścią jednej z najbardziej dynamicznie rozwijających się i innowacyjnych firm w segmencie DOOH w Polsce. Naszym celem jest oferowanie klientom ciekawych i angażujących sposobów wykorzystania nośników DOOH w szeroko zasięgowej komunikacji z konsumentami w przestrzeni galerii handlowych. W tym celu m.in. powiększamy zespół sprzedażowy i rozbudowujemy naszą sieć - jeszcze w tym roku znajdzie się w niej kolejnych ponad 20 nośników - mówi Michał Wilczyński i dodaje – DOOH to jeden z najszybciej rosnących sektorów rynku mediów w Polsce i chcemy go aktywnie współtworzyć, dlatego też od teraz częściej będziemy angażować się w branżowe inicjatywy związane z jego rozwojem.
Dołącz do dyskusji: iPoster z nowym dyrektorem sprzedaży