SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Ja? Pracuję w Maku” - McDonald’s reklamuje się jako pracodawca (wideo)

Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa McDonald’s pokazująca firmę jako atrakcyjnego pracodawcę. W akcji, prowadzonej pod hasłem „Ja? Pracuję w Maku”, pokazywane są zainteresowania pięciorga pracowników.

Bohaterami kampanii jest pięć młodych osób pracujących w McDonald’s. Każda pokazuje swoje największe hobby, a na koniec deklaruje, że lubi swoją pracę.

Bohaterów kampanii wyłoniono w ramach ogólnopolskiego, wewnętrznego konkursu, do którego McDonald’s zaprosił wszystkich pracowników sieci (zgłosiło się ponad 500 osób).

- McDonald’s to nie tylko atrakcyjna oferta produktowa. To także 19 000 pracowników tworzących tę markę. Mają różne osobowości, pasje i zainteresowania. Decydują o wartości, jakości firmy. Chcieliśmy pokazać, że to ludzie są najcenniejszym kapitałem McDonald’s. To oni tworzą miejsca o wyjątkowej atmosferze, to dzięki nim odnosimy sukces na polskim rynku - opisuje Krzysztof Kłapa, dyrektor ds. korporacyjnych McDonald’s Polska.

W ramach akcji uruchomiono serwis pracujewmaku.pl, gdzie można poznać szczegółowo jej bohaterów. Każdy użytkownik może też napisać z komentarzu, dlaczego spodobała mu się historia któregoś z nich. Do wygrania jest 5 kamer GoPro.

Działania reklamowe obejmują 15- i 30-sekundowe spoty emitowane m.in. w serwisach VoD i na YouTubie oraz reklamy display.

Za pomysł, koordynację kampanii oraz komunikację PR (w tym również wewnętrzną) odpowiedzialna jest agencja 24/7Communication. Kreację kampanii przygotowały agencje DDB&Tribal Warszawa oraz Isobar, produkcją spotów zajął się dom produkcyjny Papaya Films, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.

Dołącz do dyskusji: „Ja? Pracuję w Maku” - McDonald’s reklamuje się jako pracodawca (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Zły
Ale dno. Praca tam, to dno, jedzenie tam to dno. Takich miejsc się unika. A nie pracuje, a tym bardziej się tam przebywa.
0 0
odpowiedź
User
A
czy kampania wizerunkowa ma zmienić to że ludzie pracują w plastikowych ubraniach przy plastikowym jedzeniu pod presją czasu i klientów? smutna to praca i kilkoma spotami mak tego nie zmieni...
0 0
odpowiedź
User
Bezrobotni
Komentarze wyżej chyba napisali bumelanci z frustrowani, że nie są prezesami.
0 0
odpowiedź