SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Jacek Flemming w zespole marketingu Grupy OLX

Jacek Flemming został szefem marketingu serwisów 3-2-1 Sprzedane oraz Otomoto Klik, należących do Grupy OLX.

Jacek FlemmingJacek Flemming

Jacek Flemming jest odpowiedzialny za działania marketingowe portali 3-2-1 Sprzedane! Oraz Otomoto Klik. W obu przypadkach rola obejmuje koordynację działań digitalowych, kampanijnych, budowę obu marek, kreację oraz UX i content portali. Nadrzędnym celem jest zaproszenie klientów do szybkiej i komfortowej sprzedaży pojazdu dzięki 3-2-1 Sprzedane! oraz bezpiecznego zakupu nowego auta z Cyfrowym Paszportem Pojazdu, dzięki Otomoto Klik.

Przed dołączeniem do Grupy OLX, Jacek Flemming odpowiadał za próbę uruchomienia aplikacji Rain Instant Pay w Polsce, marketing portalu Automarket oraz szereg działań marketingowych w firmach ubezpieczeniowych, m.in. Nationale-Nederlanden czy UNIQA.

Flemming zastępił Tomasza Wierzbickiego, który awansował w strukturach grupy. Raportuje do Alexa Kartsela, CEO 3-2-1 Sprzedane.

Grupa OLX, do której oprócz OLX należą otoMoto i otoDom, zanotowała w październiku spadek liczby odwiedzających z 18,09 do 17,59 mln i zasięgu z 60,94 do 58,94 proc., natomiast przeciętny czas korzystania zwiększył się z godziny, 43 minut i 11 sekund do godziny, 45 minut i 37 sekund.

Dołącz do dyskusji: Jacek Flemming w zespole marketingu Grupy OLX

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl