SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

John Pitcher i Initiative wypromują Małopolski Festiwal Innowacji

Agencje John Pitcher i Initiative wygrały przetarg na promocję Małopolski w ramach Małopolskiego Festiwalu Innowacji. Agencje odpowiadają za działania w social mediach, obsługę PR, działania eventowe oraz zakup mediów.

Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego wybrał agencję John Pitcher i dom mediowy Initiative (grupa IPG Mediabrands) do obsługi działań reklamowych wspierających Małopolski Festiwal Innowacji.

Akcja reklamowa podzielona jest na dwa etapy. Zadaniem pierwszego jest promocja Małopolskiego Festiwalu Innowacji, który odbędzie się w okresie 15-21 maja br. w Krakowie. Przekaz kierowany jest przede wszystkim do przedstawicieli małych i średnich przedsiębiorstw.

W komunikacji główny nacisk położono na innowacyjność i niestandardowe sposoby komunikacji. Do udziału w kampanii zaproszono blogerów ze Spider's Web i Antyweb oraz lokalnych liderów innowacji. Ponadto odbędzie się akcja promocyjna na krakowskim Placu Nowym, gdzie zostanie umieszczony ekran, na którym, za pomocą biofeedbacku, mieszkańcy będą mogli stanąć do kreatywnej gry.

Kolejnym etapem komunikacji będzie kampania promocyjna, której celem jest wzmacnianie wizerunku Małopolski jako regionu innowacyjnego i nowoczesnego.

Działania reklamowe w internecie będą realizowane m.in. na portalach społecznościowych (głównie Facebooku). Ich wsparciem będzie promocja w prasie i na nośnikach reklamy zewnętrznej oraz działania PR.

Czas trwania kampanii oraz wartość jej budżetu nie zostały podane.

Dołącz do dyskusji: John Pitcher i Initiative wypromują Małopolski Festiwal Innowacji

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl