Julia Wieniawa, Mery Spolsky i Arek Kłusowski w świątecznym teledysku Allegro (wideo)
Wczoraj odbyła się premiera teledysku do piosenki "Wspólna chwila", która jest elementem bożonarodzeniowej kampanii Allegro pod hasłem "Najważniejszy jest czas z bliskimi". Wystąpili w nim Julia Wieniawa, Mery Spolsky oraz Arek Kłusowski.
Świąteczny utwór Allegro wykonują Julia Wieniawa, Mery Spolsky oraz Arek Kłusowski. W teledysku pojawia się również trójka popularnych Tiktokerów - Kinga Sawczuk, Paulina Stojanowska i Oliwia Misztal. Utwór, który będzie emitowany również w radiu, wraz z teledyskiem są kolejnymi elementami kampanii bożonarodzeniowej Allegro "Najważniejszy jest czas z bliskimi".
Platforma Allegro w bożonarodzeniowej kampanii pokazuje, że najważniejsi są otaczający nas ludzie, a prezenty są tylko środkiem do spędzania z nimi wspólnie czasu. Utwór, napisany i skomponowany specjalnie dla Allegro, jest świąteczną opowieścią, w której świat rzeczywisty naturalnie łączy się z tym wirtualnym.
- Jako marka wyznaczająca trendy na rynku reklamowym, cały czas podwyższamy sobie poprzeczkę i poszukujemy nowych, świeżych form dotarcia do naszych odbiorców. W tym roku postawiliśmy na niestandardowy format - teledysk świąteczny. Marka Allegro została naturalnie wpleciona w opowieść wigilijną przedstawioną przez Julkę, Mery i Arka, która świetnie oddaje ideę naszej tegorocznej kampanii świątecznej podkreślającej, jak ważne jest spędzanie wspólnie czasu. Czas, dzięki przedmiotom, którymi obdarowujemy się nawzajem, sprawia, że radość z bycia razem nie ma końca. Stworzyliśmy klip, w którym coś nowego nieustannie się zaczyna, nakręcając spiralę dobra i świątecznej atmosfery - skomentowała Joanna Kobylińska-Andrzejak, brand management specialist w Allegro.
Teledysk został zrealizowany umieszczoną na specjalnej platformie (360 stopni) kamerą w otoczeniu zbudowanej na hali scenografii. Artyści wychodzą zza kolorowej kotary, po czym pojawią się na symbolicznych wyspach z różnymi rekwizytami. Towarzyszy im świetlisty pył, z którego materializują się przedmioty. Aby jeszcze bardziej podkreślić przenikanie się świata online z offline - Julia Wieniawa pojawia się w teledysku jako hologram. W filmie zastosowano także metodę multiplikacji, dzięki której możemy zobaczyć jednego wokalistę w kilku odsłonach.
Kontynuacją teledysku będą działania realizowane na TikToku. Na platformie zobaczyć będzie można Julię, Mery i Arka oraz popularnych Tiktokerów (m.in. Kompleksiaraxx, Mrs.Lillyy, Oliwię Misztal czy TwinSStylee).
Oprócz piosenki w ramach kampanii powstał specjalny kalkulator świąteczny, który po dokonaniu wyboru komu i ile czasu chcemy przeznaczyć, proponuje idealnie dobrany prezent. Przygotowanych zostało również kilkanaście spotów oraz świątecznych podcastów, które pojawią się w kanałach twórców: Vogule Poland, TuOkuniewska, Słuchowisko, Karolina Sobańska, Dwóch Typów Podcast, Rock i Borys czy Kolega Ignacy. Oprócz tych specjalnych odcinków, we współpracy z Onetem, powstała również trzyodcinkowa seria podcastu, w którym prowadzącym jest profiler sądowy Jan Gołębiowski. W każdym odcinku, profiler pomaga znanej osobie (Anna Dereszowska, Łukasz Grass, Odeta Moro) dobrać najbardziej dopasowany prezent dla bliskiej osoby gościa. Seria podcastów jest dostępna w kanałach Onetu - serwisie www oraz na kanale na YouTubie.
Przy kampanii Allegro współpracowało z agencjami Hand Made, Dobry Wpływ, LiquidThread, Starcom i Moon Films.
W trzecim kwartale br. Allegro, do którego oprócz Allegro.pl i Allegrolokalnie.pl należą Ceneo.pl i eBilet Polska, osiągnęło wzrost przychodów netto o 49,7 proc. do 928,7 mln zł i skorygowanego zysku EBITDA o 26,7 proc. do 408,5 mln zł. Na platformie Allegro było 12,6 mln aktywnych kupujących. Koszty debiutu giełdowego i refinansowania zadłużenie spowodowały, że firma miała w zeszłym kwartale 131,7 mln zł straty netto.
Dołącz do dyskusji: Julia Wieniawa, Mery Spolsky i Arek Kłusowski w świątecznym teledysku Allegro (wideo)
Co ciekawe, marki z nią nie rosną, konsumentki odrzucają produkty przez nią lansowane, a marketerzy jak barany dalej brną , płacą jej niebywałą kasę, myśląc , że inwestują - a tu upssss.
masz wyniki wszystkich marek, które reklamuje? nice