SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kamil Grosicki reklamuje okna Dobroplast (wideo)

Piłkarz Kamil Grosicki został twarzą producenta stolarki okiennej Dobroplast. Działania przygotowała agencja VeryGoodStory.

W maju rusza pierwsza odsłona kampanii „Okna dbające o Dom” z udziałem Kamila Grosickiego dla marki Dobroplast. Główne aktywności skupią się na internecie, punktach sprzedaży stacjonarnej i social mediach - w tym na Instagamie Kamila Grosickiego. Kampania będzie promować sklep internetowy Dobroplastu.

Kampania jest podzielona na kilka odsłon. Celem każdej z nich jest opowiedzenie historii, w jaki sposób okna dbają o przeżywanie każdej chwili w domu jak najlepiej. Stąd w kampanii nie zobaczymy Kamila jako sportowca – ale poznamy go jako zwykłego człowieka, którego życie nie kręci się tylko wokół pracy - ale wokół rodziny i domu.

- Nie chcemy robić kampanii, w której piłkarz kopię piłkę. Zdecydowaliśmy się na współpracę z Kamilem, bo poza tym, że jest to świetny sportowiec, prywatnie Kamil jest mężem i ojcem, który dba o rodzinę a wolny czas spędza w domu. Takie życie Kamila obserwuje blisko pół miliona osób na jego Instragramie - mówi Joanna Dmochowska, marketing manager z firmy Dobroplast.

- Policzyliśmy z żoną, że w czasie mojej kariery żyliśmy w 7 krajach, w różnych strefach klimatycznych, gdzie nieraz było za chłodno, a nieraz za ciepło. Zawsze jednak najważniejszy był dom i rodzina. Dla mnie kontrakt z Dobroplastem, obecnym w 30 krajach świata, jest szansą aby powiedzieć jak ważny jest dom i to jak spędzasz w nim każdą chwilę. To jest naprawdę dobry produkt, który zadba o nasz dom, niezależnie od tego gdzie zdecydujemy się zamieszkać - mówi Kamil Grosicki.

Za strategię i kreację kampanii jest odpowiedzialna agencja VeryGoodStory. Autorem zdjęć i filmu jest Daniel Rusin.

Dołącz do dyskusji: Kamil Grosicki reklamuje okna Dobroplast (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Finka
A taki był z niego dobry piłkarz.

A teraz wierny kibic WBA i model z reklam.
0 0
odpowiedź
User
Nieeeeee
Jezu jakie to jest suche...co za agencja wypuściła taki chłam? Ja rozumiem, że Grosik i w ogóle, ale dało się z tego wyciągnąć dużo dużo dużo więcej. Wygląda jakby koncepcja wymyslona przy piwku, a nagranie kamerą z ręki przez weselnego kamerzyste. Ale brakuje tu całkowicie jakiegoś pomyślunku...
0 0
odpowiedź