Karolina Wąż twarzą kampanii Aryton
Kolekcję jesień - zima 2013/14 odzieży Aryton w kampanii reklamowej prezentować będzie modelka Karolina Wąż. Przygotowaniem i realizacją akcji producent zajmie się we własnym zakresie.
Jesienno-zimowa kolekcja Aryton będzie oparta na prostocie i minimalizmie, a jej reklamy - na emocjach, gestach i spojrzeniu Karoliny Wąż, jednej z najbardziej znanych młodych polskich modelek.
Zdjęcia modelki na potrzeby akcji wykonału Magda Wunsche i Agnieszka Samsel, a koncepcję artystyczną sesji przygotowała Marta Kalinowska, współpracująca z marką Aryton jako konsultant ds. kolekcji i wizerunku.
Akcja obejmuje na razie materiały POS w salonach Aryton, natomiast jej główny etap będzie prowadzony od września do listopada i obejmie prasę (magazyny modowe i luksusowe dla kobiet) oraz internet (reklamy kierujące na stronę sklep.aryton.pl).
Produkcją sesji zdjęciowej zajął się dział marketingu firmy Aryton, który odpowiada też za planowanie i zakup mediów na potrzeby kampanii.
Dołącz do dyskusji: Karolina Wąż twarzą kampanii Aryton