Katarzyna Chocyk szefową Polsat Media AdTube
Katarzyna Chocyk awansowała w biurze reklamy Polsat Media na szefową uruchomionej właśnie oferty Polsat Media AdTube. Wcześniej pracowała m.in. z Tailor Made PR i Cube Group.
Do obowiązków Katarzyny Chocyk będą należały sprzedaż usług Polsat Media AdTube oraz nadzorowanie realizacji działań reklamowych w kanałach social media twórców współpracujących z tą platformą. Menedżerka będzie raportowała bezpośrednio do Katarzyny Tomczuk, partnerships directora w Polsat Media.
Oferta Polsat Media AdTube, uruchomiona we współpracy z agencją Golden Coil, obejmuje obecnie kanały social mediowe 18 youtuberów.
- Kasia Chocyk jest świetną kandydatką do prowadzenia tego projektu, przede wszystkim ze względu na duże doświadczenie w obszarze social mediów. Jestem przekonana, że rozpoczęcie współpracy z youtuberami w znaczący sposób podniesie atrakcyjność naszych akcji niestandardowych i stanie się istotnym kanałem komunikacyjnym dla naszych partnerów biznesowych - podkreśla Katarzyna Tomczuk.
Katarzyna Chocyk pracuje w Polsat Media od półtora roku. Poprzednio pełniła funkcję senior brand partnerships executive, zajmowała się sprzedażą i realizacją niestandardowych akcji marketingowych w takich programach jak „Idol”, „Kabaret na żywo”, „Must be the Music. Tylko Muzyka” oraz „Top Chef”.
Wcześniej pracowała m.in. jako social media executive w Tailor Made PR oraz junior account manager w Cube Group.